Page 72 - epeaek_ii
P. 72
ος ος Στην σελ. 3 ο 2 & 5 στόχος διδάσκεται και στην Παθολογία. Όλοι οι στόχοι είναι σαφείς και ανάλογοι του επιπέδου των φοιτητών. Τέλεια δουλειά. Ο στόχος 14 (σελίδα 4) μήπως θα έπρεπε να συμπεριληφθεί στις εργαστηριακές ασκήσεις μια που αναφέρεται σε χειρισμό – τοποθέτηση και διαμόρφωση; ου Οι στόχοι 1 & 4 του 8 εξαμήνου πώς διαφέρουν νοηματικά; Χρειάζονται σαν δύο ξεχωριστοί ή μπορούν να ενοποιηθούν; Ο στόχος 2 καλύπτεται και από την Ακτινοδιαγνωστική, συνεπώς θα μπορούσε να ήταν ο προαπαιτούμενος για το 8 εξάμηνο- εκτός κι αν δίνεται βάρος μόνο στην εφαρμογή του. ου ος Οι στόχοι του 10 εξαμήνου θα ήταν καλό να επανεξεταστούν. Ο 1 στόχος (σελίδα 9) δεν είναι ξεκάθαρος, δεν προσφέρει πραγματικά κάτι στις γνώσεις του φοιτητή. Θα ήταν καλό να βλέπαμε μια πιο αναλυτική περιγραφή της αξιολόγησης. Θα προτείναμε επίσης άλλες μορφές αξιολόγησης πέρα της προφορικής εξέτασης (π.χ. OSCE’s για τα ο μικρότερα εξάμηνα που θα αξιολογούνται μόνο οι δεξιότητες και ίσως CPX για το 10 ή ακτινογραφίες και mini essay. Μετά τη συζήτηση με το προσωπικό: Οι προτάσεις συζητήθηκαν και το προσωπικό αποφάσισε την επανεξέταση των στόχων του ου 10 εξαμήνου. Το θέμα αξιολόγηση αναφέρθηκε, χωρίς όμως να γίνει συγκεκριμένη πρόταση ή/ και αποδοχή. Γενικά το μάθημα είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο και αν υπάρξει αλλαγή στην αξιολόγηση θα μπορέσει να γίνει το κίνητρο και παράδειγμα για ανάπτυξη άλλων μαθημάτων. Μάθημα : Ορθοδοντική Γενικά: ου ου Το διάστημα μεταξύ 4 & 8 εξαμήνου που μεσολαβεί για τη διδασκαλία του μαθήματος είναι πολύ μεγάλο κι οπωσδήποτε θα έχει επίδραση στη συνέχεια της γνώσης και την εφαρμογή της. ου Πολλοί από τους στόχους του 4 εξαμήνου διδάσκονται και σε άλλα μαθήματα, όπως στην Παιδοδοντιατρική & Ιστολογία-Εμβρυολογία, κυρίως οι στόχοι 1-10. Η επισήμανση διδασκαλίας κάποιων στόχων από άλλα μαθήματα δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση να αφαιρεθούν οι στόχοι από το μάθημα. Προτείνεται συζήτηση με τις διάφορες ομάδες του προσωπικού, ώστε να παρθεί απόφαση για το πού εκπαιδευτικά ανήκουν – σκεπτόμενοι τους φοιτητές- καθώς επίσης και μέχρι τίνος σημείου καλύπτεται ο κάθε στόχος από το κάθε μάθημα. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει χώρο στο ΠΠΣ για μεγαλύτερη εφαρμογή σε επιμέρους θέματα ή ακόμα πρόσθεση καινούριων θεμάτων. Στην περίπτωση της Ορθοδοντικής θα προτείναμε να συζητηθούν οι πρώτοι 10 στόχοι με τα άλλα μαθήματα και να μείνουν ίσως καθαρά στην Ορθοδοντική οι υπόλοιποι 10, οι οποίοι όμως θα ήταν καλό να μεταφερθούν σε άλλο εξάμηνο, μεγαλύτερο, ώστε να είναι πλησιέστερα στην εφαρμογή τους. Τα θέματα των παραδόσεων της σελίδας 2 & 3 θα ήταν καλά να περιγραφούν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια/σαφήνεια (π.χ. Εισαγωγή – σε τι; Ιστορία της Ορθοδοντίας – χρειάζεται; Μήπως θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα module στο web με εικόνες κ.λ.π. που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φοιτητών περισσότερο;) Επίσης τα θέματα 21, 22 & 24 (Βασικές αρχές διαγνώσεως – διαγνωστικά μέσα – παρουσίαση περιπτώσεων) είναι κάπως ασαφή. ο 7 εξάμηνο: Δεν διαφαίνεται η σύνδεση μεταξύ γνώσεων κατασκευής μηχανημάτων και χρήσης αυτών στην κλινική πραγματικότητα. Αν δεν είναι θέμα διατύπωσης – η μάθηση δεν είναι εφαρμοσμένη. Σαν αποτέλεσμα η κλινική άσκηση δεν έχει την ίδια εκπαιδευτική αξία. 72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77