Page 71 - epeaek_ii
P. 71
Θα ήταν χρήσιμη η παρέμβαση της Επιτροπής Σπουδών για την τελική επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Ας μην ξεχνάμε ότι οι φοιτητές ζήτησαν κατάργηση αυτού του μαθήματος. Μετά από τη συζήτηση με το προσωπικό: Οι αλλαγές που προτάθηκαν δεν βρήκαν πρόσφορο έδαφος. Ναι μεν, είναι αντιληπτή η ανάγκη αλλαγής από μέρος του προσωπικού, δεν υπήρξε όμως ιδιαίτερη διάθεση λόγω χρόνου και ίσως συνήθειας, να γίνουν κάποια βήματα. Συζητήθηκε πως έχει γίνει πρόταση στην Επιτροπή Σπουδών για σεμιναριακό χαρακτήρα. Αν δεν υπάρξει σημαντική αλλαγή (σύμφωνα και με το πώς το μάθημα διδάσκεται διεθνώς) ίσως τα σεμινάρια σπάσουν την παθητική συμμετοχή των φοιτητών. Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί από τα θέματα κια την οργάνωση των σεμιναρίων. Μάθημα: Οδοντική Μορφολογία και Εισαγωγή στη Σύγκλειση Οι στόχοι που αναφέρονται στην ανατολή των δοντιών είναι ανάλογοι με αυτούς στην Εμβρυολογία & την Παιδοδοντιατρική. Είναι απαραίτητη η αναφορά τους και στα άλλα μαθήματα; Ο στόχος 20 συμπεριλαμβάνεται σε άλλους προηγούμενους στόχους. Στους στόχους από 1 έως και 18 το ρήμα «γνωρίζει» δεν εκφράζει τις συγκεκριμένες ικανότητες που οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν. Ρήματα όπως αναφέρει, σχετίζει, διακρίνει, αναγνωρίζει, εκτιμά, προσδιορίζει ίσως απέδιδαν καλύτερα τους στόχους. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι μέθοδοι αξιολόγησης αν και δεν αναφέρεται τι ποσοστό της τελικής βαθμολογίας καλύπτουν. Η διδακτική ενότητα 8 επαναλαμβάνεται στην Ακίνητη Προσθετική. Μετά τη συζήτηση με το ΔΕΠ: Διατυπώθηκε το ενδιαφέρον για προσεχή συζήτηση στο θέμα αξιολόγηση. Θα επαναδιατυπωθούν οι στόχοι. Μάθημα : Οδοντική Χειρουργική Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση σκοπού και στόχων. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε κάθε ενότητα αναφέρεται κι ο χρόνος που απαιτείται για διδασκαλία και εφαρμογή. ης Θα ήταν καλό να επανεξεταστούν οι στόχοι της 1 σελίδας που αναφέρονται στο τέλος του ου 10 εξαμήνου και να συγκριθούν με αυτούς της σελίδας 9 που αναφέρονται στο ίδιο ος ης ου εξάμηνο. Κάποιοι στόχοι της 1 σελίδας π.χ. ο 4 και το πρώτο μέρος του 7 θα πρέπει ο φοιτητής να γνωρίζει από προηγούμενα εξάμηνα. Επίσης θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στον στόχο 7; πόσο σημαντικός είναι; Οι στόχοι 2 και 3 της σελίδας 1 θα μπορούσαν ίσως να διαμορφωθούν σε έναν. Είναι το μόνο μάθημα επίσης που αναφέρει προαπαιτούμενες γνώσεις που ελπίζω να γίνουν γνωστές και στους φοιτητές για αυτοαξιολόγηση. Γενικά, θα βοηθούσε πολύ τους φοιτητές και σε ένα βαθμό και το προσωπικό να γίνουν γνωστές οι προαπαιτούμενες γνώσεις κατά εξάμηνο. Ας σημειωθεί εδώ πως η τερηδόνα διδάσκεται εκτενώς και στην Παθολογία Σκληρών Οδοντικών Ουσιών. Θα προτείναμε η φράση που αναφέρεται στους επιμέρους στόχους να συμπληρωθεί με το αντίστοιχο κάθε φορά 6μηνο π.χ. ο φοιτητής στο τέλος του 6μηνου θα πρέπει να είναι ικανός να…. 71