Page 68 - epeaek_ii
P. 68
ο ο 5 και 6 εξάμηνο. Οι στόχοι 1, 5, 7, 12, 14, 15, 16, 18 χρειάζονται μεγαλύτερη σαφήνεια. Δεν μετριέται το γνωστικό αποτέλεσμα, όπως είναι διατυπωμένοι. Επίσης οι στόχοι 12, 13, 16, 18 λαμβάνοντας υπόψη την θεωρητική κατεύθυνση των ου ου εξαμήνων (5 & 6 ) θα ήταν καλύτερα να διδαχτούν ή σε ένα μεγαλύτερο εξάμηνο ή να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στις εργαστηριακές ασκήσεις. Δεν υπάρχουν στόχοι που να απορρέουν από την παράδοση 31 «Διάγνωση – Θεραπεία βλαβών των νεογιλών». Να σημειωθεί επίσης ότι το θέμα αυτό καλύπτεται σε έκταση από την Παιδοδοντία και Οδοντική Χειρουργική. Χρειάζεται η επανάληψη του από τρία γνωστικά αντικείμενα; ο ο 7 και 8 εξάμηνο. ος Ο 6 στόχος «να έχει λεπτομερή γνώση της διαφοροδιάγνωσης του προσωπικού πόνου, συμπεριλαμβανομένου αυτού που προέρχεται από τραυματισμό…» συμπεριλαμβάνεται και ο ου στον 1 του 8 εξαμήνου. Σαν ιδιαίτερος στόχος θεωρείται ασαφής επειδή δεν είναι δυνατόν να μετρηθεί η λεπτομερής γνώση. ος Ο 9 στόχος «να έχει γνώση των αρχών και τεχνικών αντιμετώπισης του οδ. τραύματος» ου ου φαίνεται παρόμοιος με τον στόχο 16 του προηγούμενου εξαμήνου (5 & 6 ). Δεν φαίνεται καθαρά σε ποιο σεμινάριο γίνεται η παρακολούθηση ενδοδοντικής χειρουργικής επέμβασης όπως αναφέρει ο στόχος 11. ος Ο 7 στόχος καλύπτεται θεωρητικά όχι όμως και πρακτικά. Στα εξάμηνα 7 & 8 θα περίμενε κανείς να δει έμφαση στις κλινικές ασκήσεις με χρησιμοποίηση κλινικών περιστατικών όπου οι φοιτητές θα ανατρέξουν στη θεωρία μέσα από εκπαιδευτικό υλικό. Δεν είναι απαραίτητο να δίδονται όλες αυτές οι παραδόσεις/ σεμινάρια όπου η συμμετοχή των φοιτητών είναι απρόβλεπτη. Αξιολόγηση: Προτείνεται η επανεξέταση του τρόπου αξιολόγησης. Η προφορική αξιολόγηση εκτός της μεγάλης υποκειμενικότητας που την διακρίνει δεν βοηθά να αξιολογηθούν οι φοιτητές στις ικανότητές τους για χειρουργική αντιμετώπιση κάθε βλάβης του πολφού ή την δυνατότητα αντιμετώπισης των τραυματικών βλαβών, όπως διατυπώνουν οι στόχοι και οι γενικότεροι σκοποί του μαθήματος. Οι επιλεγμένες μέθοδοι διδασκαλίας δεν ταιριάζουν με τις προτεινόμενες μεθόδους αξιολόγησης. Μέθοδοι όπως τα OSCE’ s θα ήταν σαφώς πιο αποτελεσματικές. Θα μπορούσε επίσης να υπάρξει % ποσοστό του τελικού βαθμού που θα προέρχεται από τα επιμέρους tests, τις γραπτές και όποιες άλλες μορφές αξιολόγησης χρησιμοποιηθούν, Όχι όλος ο τελικός βαθμός να προέρχεται από προφορικές εξετάσεις, σε ένα μάθημα τόσο πρακτικό. Συνάντηση με το ΔΕΠ: Δυστυχώς η συνάντηση με το προσωπικό δεν είχε το αποτέλεσμα που περιμέναμε. Εξ’ αρχής φάνηκε ότι οι περισσότεροι από το προσωπικό που ήρθαν δεν είχαν γνώση του προς συζήτηση εντύπου. Έτσι, τέθηκε πληθώρα εκπαιδευτικών θεμάτων προς συζήτηση, που δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν ή και να βοηθήσουν τον σκοπό της συνάντησης. Σαν αποτέλεσμα δημιουργήθηκαν εντάσεις, δυσαρέσκειες και πιθανόν ερωτήματα για την αξία της συνάντησης αυτής καθ’ αυτής. Προς το τέλος της συνάντησης διαβάστηκαν οι προτάσεις για βελτίωση σκοπών/ στόχων, μεθόδων διδασκαλίας και αξιολόγησης που είχαν επισημανθεί και υπήρξε η υπόσχεση ότι το σύνολο των παρόντων ή υποομάδα θα συναντηθούν και θα μελετήσουν τα θέματα το καλοκαίρι. 68