Page 78 - epeaek_ii
P. 78
Μάθημα: Στοματολογία Ο σκοπός του μαθήματος υπονοεί τη δυνατότητα θεραπείας κάθε στοματολογικής περίπτωσης που όμως δεν καλύπτεται από τους στόχους (#6 στόχος αναφέρεται σε απλά στοματολογικά προβλήματα). Επίσης η «δυνατότητα εφαρμογής προληπτικών μεθόδων» που αναφέρει ο σκοπός δεν φαίνεται στους στόχους. ου Οι στόχοι 2 & 3 του 10 εξαμήνου θα μπορούσαν να συμπτυχθούν σε έναν (π.χ. Με βάση την ιστολογική δομή… να αναγνωρίζει τη φυσιολογική κλινική εικόνα του στοματικού βλεννογόνου και της περιστοματικής περιοχής και να αναγνωρίζει παρεκκλίσεις από το φυσιολογικό). Ο στόχος 4 πολύ καλός γιατί δίνεται και το κριτήριο επιτυχίας του! Ο στόχος 5 «να εφαρμόζει» κι όχι «να αναγνωρίζει». Ο στόχος 6 «να επιλέξει την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή σε απλά στοματολογικά προβλήματα». Οι διδακτικές ενότητες 1 & 2 (σελ.2) επαναλαμβάνονται στην Εμβρυολογία. ου Στόχοι 8 εξαμήνου: Στον στόχο 3 να αναφερθούν αναλυτικά οι στοιχειώδεις παθολογικές εξεργασίες. Στόχος 5 να αλλαχθεί σε «αναγνωρίζει». Στόχος 6 να αλλαχθεί σε «αναγνωρίζει, ερμηνεύει». Ο στόχος 8 να περιληφθεί στις εργαστηριακές ασκήσεις κι όχι μόνο στις παραδόσεις. ου ου Οι τίτλοι των παραδόσεων 7 & 8 6μήνου να συμπτυχθούν σε γνωστικές ομάδες. Στη σελ.5 η πρώτη εργαστηριακή άσκηση «Ενημέρωση – Χειρισμός Μικροσκοπίων» μήπως ου δεν μπορεί να είναι ύλη του 7 εξαμήνου; Η άσκηση 2 έχει ήδη καλυφθεί από άλλο μάθημα (Ιστολογία και Εμβρυολογία). ου Στόχοι 10 εξαμήνου: ης Ποια είναι η διαφορά με αυτούς της 1 σελίδας; ος Στόχος 1 να προσδιοριστεί η έκφραση «της εκάστοτε περίπτωσης». ος Στόχος 2 να προσδιοριστεί η έκφραση «αναγκαίες συμπληρωματικές παρακλινικές εξετάσεις» Ποιες είναι; Επίσης ο στόχος πώς αξιολογείται; Ο στόχος 3 επίσης δεν αξιολογείται. Πώς επιτυγχάνεται; Στόχος 4 να προσδιοριστεί η έκφραση «της εκάστοτε περίπτωσης». Να αναφερθούν τα συγκεκριμένα περιστατικά που ο φοιτητής θα πρέπει να είναι ικανός να επέμβει, ώστε ο στόχος να γίνει μετρήσιμος και αντικειμενικός. Οι στόχοι 6 & 7 δεν τεκμηριώνονται από τις προτεινόμενες μεθόδους διδασκαλίας. Μετά τη συζήτηση με το ΔΕΠ: Όλοι οι στόχοι διαβάστηκαν και σημειώθηκαν για να ξαναγραφούν από την ομάδα του προσωπικού, λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις που έγιναν. Στη σελίδα 2 προστέθηκε μια ακόμη διδακτική ενότητα (16. Αντιμετώπιση των επιπλοκών στόματος κατά την ακτινεοπλασματική θεραπεία.). Οι στόχοι θα εξεταστούν από το προσωπικό και πάλι για να υπάρξει αντιστοιχία με τις διδακτικές ενότητες 10,13 & 15. ου Στις ασκήσεις του 8 εξαμήνου (σελίδα 5) θα προστεθεί μια ακόμα άσκηση «Εκδηλώσεις νόσων του αίματος». ου Οι στόχοι της σελίδας 6 του 10 εξαμήνου θα αξιολογηθούν σε συνδυασμό με τα ο κλινοπαθολογικά σεμινάρια. Θα προστεθεί σεμινάριο που να καλύπτει τον 6 στόχο. Οι κλινικές ασκήσεις θα γραφτούν με μεγαλύτερη σαφήνεια κι έχοντας υπόψη τους επιμέρους στόχους. 78