Page 80 - epeaek_ii
P. 80
Β Β. . Ε ΕΡ ΡΓ ΓΑ ΑΣ ΣΤ ΤΗ ΗΡ ΡΙ ΙΑ ΑΚ ΚΗ Η- -Π ΠΡ ΡΟ ΟΚ ΚΛ ΛΙ ΙΝ ΝΙ ΙΚ ΚΗ Η Α ΑΣ ΣΚ ΚΗ ΗΣ ΣΗ Η ου Οι φοιτητές του 7 εξαμήνου, έχοντας μόλις ξεκινήσει την κλινική τους άσκηση και με πρόσφατες τις εμπειρίες από την προκλινική τους εξάσκηση κλήθηκαν να σχολιάσουν κύρια την εμπειρία τους σε αυτήν. Η γενική άποψη των φοιτητών για το σύνολο αυτών των μαθημάτων, είναι: α) ότι τηρούν τους στόχους που αναφέρονται στον Οδηγό Σπουδών (70% των φοιτητών), β) βρίσκουν ότι αυτό που γίνεται στα εργαστήρια δεν τους προετοιμάζει γι αυτό που αντιμετωπίζουν στην κλινική, γ) η ποιότητα της εργαστηριακής άσκησης του κάθε φοιτητή επηρεάζεται σημαντικά από το βοηθό-εκπαιδευτή που έχει, δ) το 25% ζητά περισσότερο εργαστηριακό χρόνο και πραγματοποίηση περισσότερων οδοντιατρικών πράξεων. Αναλυτικά, για κάθε εργαστήριο, έγιναν τα παρακάτω σχόλια. 1. Κινητή Προσθετική. Σχολιάστηκε αρνητικά ο τρόπος διδασκαλίας που ακολουθείται καθώς και το εκπαιδευτικό προσωπικό, όσον αφορά την αναλογία φοιτητών/βοηθών και όσον αφορά τη συμπεριφορά του προς τους φοιτητές. Αρνητικά σχολιάστηκε και ο χώρος του εργαστηρίου, που πραγματοποιείται η άσκηση. 2. Ενδοδοντία. Επισημάνθηκε η έλλειψη βοηθών και καθοδήγησης (59% φοιτητών), ενώ το 32% δήλωσε ικανοποιημένο. Ζητήθηκε καλύτερη οργάνωση του εργαστηρίου (48% φοιτητών). Σχολιάστηκε θετικά το εκπαιδευτικό υλικό που δίνεται και αρνητικά το ότι οι φοιτητές αναζητούν δόντια από τα νεκροταφεία. 3. Οδοντική Χειρουργική. Υπήρξαν θετικά σχόλια για τον αριθμό των βοηθών και την καθοδήγηση που τους δίνουν και για την παροχή πολλών θεωρητικών γνώσεων σε συνδυασμό με πρακτική άσκηση (86% φοιτητών). Μαζί με το εργαστήριο της Ακίνητης Προσθετικής χαρακτηρίστηκαν ως «πρότυπα». 4. Ακίνητη Προσθετική. Δηλώθηκε ότι είναι από τις πλέον οργανωμένες εργαστηριακές ασκήσεις, που δίνουν τη δυνατότητα αυτενέργειας στο φοιτητή και τον προετοιμάζουν σε ικανοποιητικό βαθμό για την κλινική. 5. Περιοδοντολογία. Το Εργαστήριο της Περιοδοντολογίας χαρακτηρίστηκε ως καλά οργανωμένο (75% των φοιτητών) που όμως στην εργαστηριακή του άσκηση δεν προσφέρει πρακτική εξάσκηση (αποτρύγωση, ριζική απόξεση). Υπήρξαν θετικά σχόλια για τα εβδομαδιαία tests, για τη συμπεριφορά των βοηθών απέναντι στους φοιτητές καθώς και του καθηγητή. Προτείνουν να πηγαίνουν οι φοιτηές στο recall για εξάσκησή τους. 6. Εξακτική. Η εκπαίδευσή τους, θεωρητική και πρακτική, χαρακτηρίστηκε ως ελλιπής. 7. Ορθοδοντική. Επισημάνθηκε έλλειψη βοηθών, αδιαφορία των υπαρχόντων, και κακή συμπεριφορά πολλών από τους υπόλοιπους. Αρνητικά σχόλια συγκέντρωσε και ο χώρος της εργαστηριακής άσκησης, που είναι ο ίδιος με της Κινητής Προσθετικής. 8. Παιδοδοντιατρική. Ο τρόπος που διδάσκεται, με μεγάλο ποσοστό της ύλης της να έχει ήδη διδαχτεί σε άλλα μαθήματα, δεν ελκύει το ενδιαφέρον των φοιτητών. Επισημάνθηκε έλλειψη βοηθών και διατύπωση διϊστάμενων απόψεων μεταξύ τους. Το 25 % των φοιτητών χαρακτήρισαν τα tests ως θετικά. 80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85