Page 61 - epeaek_ii
P. 61
14. Υπάρχουν συγγράμματα ιδιαίτερα καλογραμμένα και επιβοηθητικά για τους φοιτητές αλλά και πολλά άλλα με περιττή και όχι την απαιτούμενη βασική γνώση, η οποία και δεν είναι καθορισμένη. Επίσης, χρησιμοποιούνται βιβλία που περιλαμβάνουν παλαιές γνώσεις. * Ως βοηθοί ορίζεται το σύνολο του ΔΕΠ και όλων των συνεργατών που ασχολούνται με την εκπαίδευση Β. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 1. Τα κριτήρια αξιολόγησης στα μαθήματα είναι ασαφή. 2. Η αξιολόγηση είναι υποκειμενική, κυρίως στις προφορικές εξετάσεις. 3. Δεν αξιολογείται η πρακτική επίδοση των φοιτητών. 4. Δεν υπάρχει η δυνατότητα εκπόνησης εργασιών που να προσμετρούνται στο βαθμό μαθήματος 5. Η αξιολόγηση γίνεται μόνο με τελικές εξετάσεις κι όχι με ενδιάμεσες. 6. Οι εξετάσεις δεν χρησιμοποιούνται για ανατροφοδότηση της εκπαίδευσης των φοιτητών. Γ. ΓΕΝΙΚΑ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ 1. Υπάρχει πρόβλημα στην ενημέρωση των φοιτητών σχετικά με τις ανακοινώσεις Σχολής και Εργαστηρίων. 2. Υπάρχει έλλειψη συνεργασίας Εργαστηρίων και μελών ΔΕΠ μεταξύ τους. 3. Οι ημέρες και ώρες λειτουργίας της Γραμματείας των φοιτητών είναι περιορισμένες. 4. Η λειτουργία και η μηχανοργάνωση του Ταμείου της Σχολής επισημάνθηκαν ως θετικά στοιχεία οργάνωσης της Σχολής. Δ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Να μειωθούν οι παραδόσεις. 2. Η θεωρητική διδασκαλία να στηρίζεται περισσότερο σε κλινικά περιστατικά. 3. Να αυξηθεί ο χρόνος κλινικής άσκησης και να έρχονται σε επαφή οι φοιτητές, έστω σε μικρή έκταση, με τους ασθενείς από μικρότερα έτη σπουδών. 4. Να εισαχθούν νέα μαθήματα (Εισαγωγή στην Κλινική Οδοντιατρική, Λογιστικά, Πρώτες Βοήθειες, Έκτακτα Περιστατικά , Αγγλική Ορολογία). 5. Η εκπαίδευση σε κάποια οδοντιατρικά μαθήματα να προσανατολιστεί περισσότερο στην πρακτική εξάσκηση. 6. Να γίνει καλύτερη κατανομή του αριθμού των μαθημάτων ανά έτος σπουδών. 7. Να τροποποιηθεί ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητών σύμφωνα με τις επισημάνσεις που προηγήθηκαν. 8. Να γίνεται αξιολόγηση του ΔΕΠ από τους φοιτητές. 9. Να ανανεώνονται συχνά τα βιβλία και να καθορίζεται η βασική γνώση – ίσως μέσα από σημειώσεις - σε κάθε μάθημα. Η εξειδικευμένη γνώση να δίνεται μέσα από πρόσθετη βιβλιογραφία 10. Οι ανακοινώσεις Γραμματείας φοιτητών και Εργαστηρίων να τοποθετούνται σε κοινό σημείο ή να χρησιμοποιείται προς τούτο η ιστοσελίδα της Σχολής. Μυλωνά Ελζα Ph.D Σύμβουλος Εκπαίδευσης 61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66