Page 23 - epeaek_ii
P. 23
23. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείµενο του µαθήµατος; 5 10 40 45 24. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες µε τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιµοποιώντας 5 15 20 60 παραδείγµατα; 25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις για να αναπτύξουν την κρίση τους; 5 5 30 60 26. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του (παρουσία στα µαθήµατα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή 5 15 80 εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας µε τους φοιτητές); 27. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; 5 15 80 Βασίλης Παπαϊωάννου (Excel) 28. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα µαθήµατα; 5 40 55 29. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείµενο του µαθήµατος; 5 5 50 40 30. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες µε τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιµοποιώντας 10 30 60 παραδείγµατα; 31. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις για να αναπτύξουν την κρίση τους; 5 10 30 55 32. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του (παρουσία στα µαθήµατα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή 5 20 75 εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας µε τους φοιτητές); 33. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; 5 50 45 Άγγελος Μπάκας (Photoshop) 34. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα µαθήµατα; 20 80 35. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείµενο του µαθήµατος; 5 33 62 36. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες µε τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιµοποιώντας 10 24 67 παραδείγµατα; 37. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις για να αναπτύξουν την κρίση τους; 5 29 67 38. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του (παρουσία στα µαθήµατα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή 14 86 εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας µε τους φοιτητές); 39. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; 24 76 Γ. Το Εργαστήριο: 1 2 3 4 5 40. Είναι επαρκείς οι σηµειώσεις ως προς τις εργαστηριακές ασκήσεις; 5 5 20 30 40 41. Είναι επαρκής ο εξοπλισµός του εργαστηρίου; 5 18 32 45 Δ. Εγώ ο/η φοιτητής/τρια: 1 2 3 4 5 42. Παρακολουθώ τακτικά τα εργαστήρια. 9 91 43. Ανταποκρίνοµαι συστηµατικά στις εργασίες / ασκήσεις. 24 10 67 44. Μελετώ συστηµατικά την ύλη. 18 9 41 23 9 45. Αφιερώνω εβδοµαδιαία (κατά µέσο όρο) για µελέτη του συγκεκριµένου µαθήµατος: 1: <1 Ώρα, 2: 1-2 Ώρες, 3: 2-3 Ώρες, 4: 3-4 Ώρες, 5: >4 Ώρες 58 26 5 11 Ποιο ήταν κατά τη γνώµη σας το θετικότερο στοιχείο του µαθήµατος; Η αµεσότητα µε τους φοιτητές. Από άσχετη µε τους υπολογιστές έγινα µερικώς άσχετη µε τους υπολογιστές. Η αλληλεγγύη. Έµοιαζε η ύλη µε την ύλη του ECDL. Η κατανόηση της επιστήµης της πληροφορικής και της πολύ καλής χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. 23