Page 26 - epeaek_ii
P. 26
αξιοποίηση του σύγχρονου e-Learning. (επομένως εξακολουθεί να απαιτείται η βοήθεια του πανεπιστημίου ώστε να εχουν όλοι οι φοιτητές πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω dial up σύνδεσης απο το σπίτι τους). Στον ίδιο πίνακα φαίνεται ότι το 33,37% των φοιτητών χρησιμοποιούσαν τον υπολογιστή τους σε ημερήσια βάση (Q15/5+4) με κύριο λόγο τη περιήγηση στο διαδίκτυο, τη χρήση εφαρμογών και το παίξιμο παιχνιδιών (Q16/4,5). Από τις απαντήσεις τους στις ερωτήσεις για το προφίλ γνώσεών τους στη χρήση του υπολογιστή Q01-Q11, το αθροιστικό ποσοστό που δηλώνει γενική εξοικείωση με τον υπολογιστή πάνω του μέτριου (4+5) είναι 32.37% (Q1) και αναλυμένο στις υπόλοιπες ερωτήσεις δείχνει χαμηλή εξοικείωση με την επεξεργασία εικόνας (8,3%-Q6), την επεξεργασία video (0%-Q7), την επεξεργασία ήχου (8,3%-Q8), την παραγωγή έντυπου (0%- Q10) και τις multimedia παραγωγές (0%-Q11). Β. ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετά το τέλος των μαθημάτων, οι απαντήσεις στα ερωτήματα του προφίλ του φοιτητή, συγκεντρώθηκαν στο πίνακα 2. Πίνακας 2. Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο προφίλ μετά το πέρας των μαθημάτων Στον πίνακα αυτόν φαίνεται ότι το ποσοστό που δεν διέθετε υπολογιστή μειώθηκε στο από το 16.7% στο 11.1% που όμως εξακολουθεί να μην έχει τη δυνατότητα στο περιβάλλον του για χρήση υπολογιστή. Η ανάγκη έτσι να επεξεργάζεται πληροφορίες ή να εργάζεται σε υπολογιστές εξυπηρετείται αποκλειστικά από τους υπολογιστές του Πανεπιστήμιου. Από ότι φαίνεται, η σύνδεση με το διαδίκτυο αυξήθηκε και αυτή από το 62,5% στο 72,2%. Ως προς τη χρήση των υπολογιστών, φάνηκε ότι η χρήση τους σε ημερήσια βάση αυξήθηκε (από το 32,3% στο 77,8%-Q15), η χρήση τους για παιχνίδια περιορίστηκε (από 29.2% στο 0%-Q16) ενώ αυξήθηκε η χρήση για περιήγηση στο διαδίκτυο (από 62.5% στο 77.8%) και επικοινωνία (από το 0% στο 16.7%). Τα μαθήματα θα πρέπει να έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε αυτό, αφού η εξοικείωσή τους επέτρεψε μια πιο εποικοδομητική χρήση τους. Η μεγαλύτερη εξοικείωσή τους μετά το τέλος των μαθημάτων είναι πράγματι εμφανής από τις απαντήσεις τους στις ερωτήσεις Q1-Q11 όπου η βελτίωση των ποσοστών γνώσης 4+5 ΠΡΟΦΙΛ ΓΝΩΣΕΩΝ (4+5) ΦΟΙΤΗΤΩΝ 100 Πριν 80 Μετά ΠΟΣΟΣΤΟ % 60 40 0 20 26 Q1 Q2 Q3 Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 Q10 Q11 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31