Page 22 - epeaek_ii
P. 22
- Δυσαρέσκεια για την καλλιέργεια επιχειρηματικού προσανατολισμού σε μελλοντικούς γιατρούς ο Εισαγωγή στην Πληροφορική, 3 Εξάµηνο (2007-08) Βαθµολογική Κλίµακα Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Απαράδεκτη Μη ικανοποιητική Μέτρια Ικανοποιητική Πολύ καλή Σηµειώνονται τα ποσοστά (%) απαντήσεων σε κάθε ερώτηση (επί συνόλου 23 ερωτηµατολογίων): Α. Το µάθηµα: 1 2 3 4 5 1. Οι στόχοι του µαθήµατος ήταν σαφείς; 4 48 48 2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του µαθήµατος; 17 30 52 3. Η ύλη που διδάχθηκε ήταν καλά οργανωµένη; 9 48 43 4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιµοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση τουθέµατος; 9 17 43 30 5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήµατα (βιβλίο, σηµειώσεις, πρόσθετηβιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; 19 10 29 43 6. Πόσοι κανοποιητικό βρίσκετε το πρόσθετο υλικό στοδιαδίκτυο; 36 23 41 7. Χρήση γνώσεων από / σύνδεση µε άλλα µαθήµατα. 10 14 24 33 19 8. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του µαθήµατος για το έτος του; 13 9 35 17 26 Στις περιπτώσεις όπου υπήρχαν γραπτές ή/και προφορικές εργασίες: 9. Το θέµα δόθηκε εγκαίρως; 21 79 10. Η καταληκτική ηµεροµηνία για υποβολή ή παρουσίαση των εργασιών ήταν λογική; 10 14 76 11. Υπήρχε σχετικό ερευνητικό υλικό στη βιβλιοθήκη; 10 10 15 20 45 12. Υπήρχε καθοδήγηση από τον διδάσκοντα; 5 5 9 27 55 13. Τα σχόλια του διδάσκοντος ήταν εποικοδοµητικά και αναλυτικά; 5 5 48 43 14. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; 10 5 25 25 35 15. Η συγκεκριµένη εργασία σας βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριµένο θέµα; 15 25 60 Β. Τα µέλη ΔΕΠ: 1 2 3 4 5 Δηµήτρης Χαλαζωνίτης 16. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα µαθήµατα; 10 14 76 17. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείµενο του µαθήµατος; 9 41 50 18. Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες µε τρόπο απλό και ενδιαφέροντα χρησιµοποιώντας παραδείγµατα; 5 27 68 19. Ενθαρρύνει τους φοιτητές να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις για να αναπτύξουν την κρίση τους; 5 23 73 20. Ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του (παρουσία στα µαθήµατα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών ή 9 91 εργαστηριακών αναφορών, ώρες συνεργασίας µε τους φοιτητές); 21. Είναι γενικά προσιτός στους φοιτητές; 14 86 Χάρης Σταµατάκης (Διαδίκτυο) 22. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης στα µαθήµατα; 5 30 65 22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27