Page 27 - epeaek_ii
P. 27
είναι εμφανής σε όλες τις ερωτήσεις. Το μικρό ποσοστό αύξησης στην Q4 αιτιολογείται από το ότι το μάθημα δεν διδάσκει το Excell, που είναι θέμα περισσότερο βασικής πληροφορικής, και επομένως μόνο σε ατομική βελτίωση μπορεί να αποδοθεί. Γ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Οι απαντήσεις των φοιτητών στο ερωτηματολόγιο ειδικής αξιολόγησης του μαθήματος, ως προς την απόκτηση θεωρητικής γνώσης, πρακτικής εμπειρίας αλλά και γενικής διδασκαλίας των επιμέρους θεμάτων του μαθήματος, συγκεντρώθηκαν στον πίνακα 3. Πίνακας 3. Αξιολόγηση των θεμάτων του μαθήματος με βάση τη κλίμακα 1-5. Από τον πίνακα αυτόν, το ποσοστό των ατόμων που εκτιμά ότι απέκτησαν σε βαθμό 4 ή 5 τη θεωρητική γνώση ή τη πρακτική εμπειρία στα επιμέρους θέματα, δίνεται γραφικά στο διάγραμμα που ακολουθεί. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 100 ΠΟΣΟΣΤΟ 4+5 % 60 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 80 40 20 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 0 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Τα περισσότερα από τα επιμέρους θέματα εμφανίστηκαν με ένα ποσοστό εκτίμησης (Α+Β) μεγαλύτερο του 60%. Οι ασκήσεις που εμφανίστηκαν με τη χαμηλότερη σχετική εκτίμηση υπήρξαν οι νο5, νο9 και νο10 (επεξεργασία εικόνας, Multimedia παραγωγές, Έμπειρα συστήματα). Βασικός λόγος της εκτίμησης αυτής είναι κατά τη γνώμη μου η δυσκολία των θεμάτων αυτών, παρά την απλούστευση που συχνά ακολουθούμε. Νομίζω ότι πιθανόν η διάθεση περισσότερου χρόνου για τα θέματα αυτά θα βοηθούσε την καλύτερη κατανόησή τους. Η γενική βαθμολόγηση των φοιτητών του μαθήματος (ερώτηση 5) στο α) αν διδάχτηκε καλά b) αν ήταν ευχάριστο c) αν ήταν κατανοητό και d) αν ήταν χρήσιμο αποτυπώνεται στο παρακάτω διάγραμμα . Σαυτό φαίνεται ότι πάνω από το 88% των φοιτητών έδωσαν στο μάθημα βαθμό 7-10 και ένα σημαντικό μέρος τους (πάνω από το 20%) βαθμό 9-10. ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 100 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ % 60 9-10 7-8 5-6 <5 80 40 20 27 0 a b c d ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ