Page 28 - epeaek_ii
P. 28
Δ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η γενική αξιολόγηση του μαθήματος με βάση τις απαντήσεις στο αντίστοιχο ερωτηματολόγιο, εμφανίζεται κατά ερώτηση στον πίνακα 4. Πίνακα; 4. Ποσοστά γενικής αξιολόγησης του μαθήματος ανά ερώτηση Q1 Q2a Q2b Q2c Q2d Q2e Q3 Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 Q10 5+4 94.1 100 88.2 100 47.1 82.4 100 94.1 100 100 3 5.88 0 11.8 0 41.2 11.8 0 5.88 0 0 1+2 0 0 0 0 11.8 5.88 0 0 0 0 Με εξαίρεση την ερώτηση Q2d (για την ώρα διδασκαλίας του μαθήματος), σε όλες τις ερωτήσεις, η αξιολόγηση έδειξε υψηλά ποσοστά για το άθροισμα 4+5. Η ώρα διδασκαλίας του μαθήματος που θα μπορούσε κάποια στιγμή να αλλάξει, αποτελεί ταυτόχρονα και την ένδειξη της παραπάνω προσπάθειας που καταβάλουν όσοι παρακολουθούν το μάθημα, προσπαθώντας να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σαν υπεύθυνος μαθήματος, τη χρονιά αυτή προσπάθησα να τηρήσω όσο μπορώ το πρόγραμμα και το περιεχόμενο διδασκαλίας του μαθήματος όπως αυτό σχεδιάστηκε και ανακοινώθηκε μέσα από το διαδίκτυο στη πλατφόρμα του μαθήματος. Ελάχιστες παρεκκλίσεις σημειώθηκαν και κάποιες απώλειες καλύφθηκαν. Οι διδάσκοντες ήταν στη θέση τους, καλά προετοιμασμένοι με περισσότερο υλικό για τους φοιτητές. Το υλικό που δόθηκε στους φοιτητές ήταν κυρίως ηλεκτρονικό αλλά όπως έχει διαπιστωθεί και παλαιότερα, ελάχιστοι ενημερώνονται από αυτό. Η ενημέρωση από το κλασσικό σύγγραμμα είναι ακόμα η αγαπημένη μορφή ενημέρωσης του φοιτητή. Όμως, δεν έτυχε της στήριξης που θα έπρεπε να υπάρχει από την Γραμματεία του τμήματος. Ο Γραμματέας και η αρμόδια υπάλληλος δεν φάνηκαν να γνωρίζουν την προσπάθεια που γίνεται και αδιαφόρησαν για τις υποδείξεις μου. Η αδιαφορία ή και καχυποψία δεν είναι πάντα ο σωστότερος σύμβουλος. Ελπίζω, την επόμενη χρονιά να βελτιωθεί η βοήθεια που όλοι σαν υπεύθυνοι μαθήματος αναμένουμε από την Γραμματεία μας. Ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων που υποδεικνύονται, γρήγορη αντίδραση στην αντιμετώπισή τους και καλή διάθεση. Η τεχνική υποστήριξη ήταν καλύτερη αυτή τη χρονιά, εξακολουθεί όμως να υφίσταται η μη έγκαιρη ενημέρωσή μου για τις αλλαγές που γίνονται στο εργαστήριο, όπου πραγματοποιείται το μάθημα, και να μην μου ζητείται η γνώμη μου για τις αλλαγές. Ελπίζω και πάλι να βελτιωθεί η Τεχνική υποστήριξη. Το μάθημα της Οδοντιατρικής Πληροφορικής έδειξε και εφέτος να συγκεντρώνει ένα μέρος ου του ενδιαφέροντος των φοιτητών μας του 8 εξάμηνου, μικρότερου και πάλι του περυσινού. Το ενδιαφέρον φάνηκε περισσότερο τη χρονιά αυτή να προέρχεται από εκείνους που θεωρούσαν το μάθημα απλούστερο από τα υπόλοιπα και όχι γιατί πραγματικά πίστευαν ότι τους χρειάζεται ένα τέτοιο μάθημα. Ένα μέρος και πάλι εγκατέλειψε όταν διαπίστωσε τις ανάγκες και το ωράριο φυσικά. Όμως πιστεύω ότι η έγκαιρη ενημέρωση των φοιτητών στο περιεχόμενο του μαθήματος από τα επιλογής θα τους βοηθήσει να επιλέξουν καλύτερα και ότι μόνη της η ηλεκτρονική μορφή πληροφόρησης δεν αρκεί. Το έντυπο το θεωρώ απαραίτητο. Το ειδικό πληροφοριακό έντυπο (τρίπτυχο) που σχεδιάστηκε, δόθηκε δυστυχώς στους φοιτητές αργά λόγω καταλήψεων. Ελπίζω του χρόνου και αυτό να επιλυθεί. 28