Page 54 - epeaek_ii
P. 54
Πακέτο εργασίας 5. Ανάπτυξη διαδικασιών αξιολόγησης των φοιτητών. Χρονική Διάρκεια: 1.4.2003-31.8.2008 Περιγραφή: Η αξιολόγηση των φοιτητών αποτελεί σημαντική παράμετρο της ανάπτυξης και εξέλιξης οποιουδήποτε προγράμματος σπουδών. Ελέγχει άμεσα και έμμεσα το βαθμό επίτευξης των εκπαιδευτικών στόχων και σε τελική ανάλυση την επιτυχία του προγράμματος. Η αξιολόγηση θα βασιστεί στους εκπαιδευτικούς στόχους και σε σαφή κριτήρια θεωρητικής, κλινικής και εργαστηριακής εκπαίδευσης ανά Εργαστήριο, τα οποία θα διαμορφωθούν από υπεύθυνα μέλη ΔΕΠ μετά από ενδελεχή διερεύνηση της βιβλιογραφίας, των οδηγιών αντιμετώπισης που εκδίδουν οι διάφοροι οργανισμοί και επιτροπές, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες θεραπευτικές ανάγκες του ελληνικού πληθυσμού. Η διαμόρφωση των εργαστηριακών/κλινικών κριτηρίων θα συνοδευτεί από τη δημιουργία καταλόγων ελέγχου τους (checklist), ώστε να εξυπηρετείται η αξιοπιστία της αξιολόγησης. Παραδοτέα: 1. Οδηγοί εργαστηριακών και κλινικών κριτηρίων εκπαίδευσης Τα μαθήματα που διαμόρφωσαν κριτήρια εκπαίδευσης και αξιολόγησης είναι: A. Οδοντική Χειρουργική: Κριτήρια αξιολόγησης Κλινικής άσκησης B. Προσθετική: Αξιολόγηση – Κλινική Συνολικής Αντιμετώπισης Γ. Εργαστήριο Παιδοδοντιατρικής 1. Κριτήρια εργαστηριακής άσκησης (παρασκευή κοιλότητας ΙΙης ομάδας) ου φοιτητών 7 εξαμήνου 2. Κριτήρια εργαστηριακής άσκησης (παρασκευή κοιλότητας ΙΙΙης ομάδας) ου φοιτητών 7 εξαμήνου 3. Κριτήρια εργαστηριακής άσκησης (παρασκευή ανοξείδωτης στεφάνης) ου φοιτητών 7 εξαμήνου Τα κριτήρια αποτελούν επίσης εργαλείο αυτοαξιολόγησης των φοιτητών. (επισυνάπτονται στο Παράρτημα, ενδεικτικά ή στο σύνολό τους). Πρέπει να επισημανθεί ότι η ενέργεια αυτή δεν προχώρησε σε ικανοποιητικό βαθμό, διότι α) πολύ λίγα μαθήματα προχώρησαν στη διαμόρφωση κριτηρίων και β) ακόμη και αυτά που δημιουργήθηκαν δεν χρησιμοποιούνται, τουλάχιστον όσον αφορά την 54