Page 50 - epeaek_ii
P. 50
2. «Μέθοδοι αξιολόγησης φοιτητών» Διάρκεια: 3 ώρες Ναι, ιστοσελίδα Ε. Μυλωνά, Αναφέρθηκαν οι προϋποθέσεις για μια σωστή Οδοντιατρικής 22-26/11/2004 αξιολόγηση των φοιτητών και οι πολλαπλές μέθοδοι αξιολόγησης που μπορούν να εφαρμοστούν στην οδοντιατρική εκπαίδευση. Αναπτύχθηκαν οι τύποι και τα χαρακτηριστικά των μεθόδων αξιολόγησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις μορφές της εκπαίδευσης (θεωρητική, εργαστηριακή, κλινική). 3. «Αξιολόγηση φοιτητών με Διάρκεια: 6 ώρες Ναι, ιστοσελίδα ερωτήσεις κλειστού τύπου», Παρουσίαση αρχών και τύπων αυτής της Οδοντιατρικής «Κριτήρια εργαστηριακής και κλινικής μεθόδου αξιολόγησης. Βασικές αρχές, εκπαίδευσης», «Μέθοδος κριτήρια ελέγχου και παραδείγματα από την ομαδοκεντρικής εκμάθησης». ιατρική/οδοντιατρική εκπαίδευση. Γενικά Ε. Μυλωνά, στοιχεία της μεθόδου ομαδοκεντρικής 28/3 – 1/4/2005 εκμάθησης που αφορά μεγάλα ακροατήρια. 4. «Αξιολόγηση των κλινικών Διάρκεια: 2 ½ ώρες Ναι, ιστοσελίδα δεξιοτήτων των φοιτητών», Σχολιάσθηκαν η δυνατότητα, οι Οδοντιατρικής Ε. Μυλωνά, προϋποθέσεις και οι σύγχρονες μέθοδοι 16 – 20/1/2006 μέσω των οποίων μπορούν να αξιολογηθούν οι κλινικές δεξιότητες των φοιτητών. 5. «Η μέθοδος αξιολόγησης OSCE Διάρκεια: 2 ½ ώρες Ναι, ιστοσελίδα στην οδοντιατρική εκπαίδευση», Αναφέρθηκαν τα βασικά σημεία που Οδοντιατρικής Ε. Μυλωνά, καθορίζουν το ‘’γιατί’’ και το ‘’πως’’ η 19 – 23/11/2007 προσομοίωση και η OSCE μπορούν να ενσωματωθούν στο πρόγραμμα σπουδών, ώστε να ενισχύσουν τη μάθηση και τη συνολική εμπειρία των φοιτητών. Διδάκοντες: Χ. Σταματάκης, Λέκτορας Διαγνωστικής και Ακτινολογίας Στόματος. Δ. Χαλαζωνίτης, Επίκουρος Καθηγητής Ορθοδοντικής. Α. Μπάκας, Τεχνικός Η/Υ/ Οδοντιατρικής Σχολής. Ν. Ματθαίος, ειδικευθείς στην Περιοδοντολογία, κάτοχος Master στην Πληροφορική υγείας και Ph.D. στην εφαρμογή της πληροφορικής στην οδοντιατρική εκπαίδευση. Ε. Μυλωνά, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Εργαστήριο Ιατρικής Εκπαίδευσης της Ιατρικής Σχολής Keck, USC, Καλιφόρνια, ΗΠΑ. 50