Page 51 - epeaek_ii
P. 51
Τα ανωτέρω Σεμινάρια παρακολούθησαν από 44 έως 84 μέλη ΔΕΠ (ποσοστό από 30-70%), σε κάποια από αυτά χορηγήθηκε στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Παρακολούθησης, ενώ κάποια άλλα αξιολογήθηκαν με συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τα μέλη ΔΕΠ (π.χ. το σεμινάριο με θέμα «Εφαρμογές και δυνατότητες της πληροφορικής στην οδοντιατρική εκπαίδευση» και το σεμινάριο με θέμα «Ανάπτυξη διδακτικών ενοτήτων και ανάλυση της μεθόδου διδασκαλίας ‘’επεξεργασία κλινικών περιστατικών’’»). Εκτός από την πραγματοποίηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, η κα Ε. Μυλωνά, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Σχολή ως σύμβουλος εκπαίδευσης, οργάνωσε ομάδες συζητήσεων με τους φοιτητές και συνεργάσθηκε με μέλη ΔΕΠ για την αξιολόγηση και αναβάθμιση των μαθημάτων και εργαστηρίων. Οι ενέργειες αυτές καταγράφονται στον παρακάτω πίνακα. η 1 επίσκεψη εργασίας Συνάντηση με φοιτητές: Τυχαία Συνάντηση με μέλη ΔΕΠ: επιλεγμένους εκπροσώπους φοιτητών 27/11 – 4/12/2003 Συνάντηση με τους Διευθυντές των (αντιπροσωπευτικό δείγμα) από το 3ο, 4ο και 5ο έτος σπουδών (40 ανά έτος, Εργαστηρίων, κατά την οποία επιλεγμένων τυχαία με βάση τον αριθμό μητρώου), με τους οποίους συζήτησε συζητήθηκαν θέματα εκπαιδευτικής τις εμπειρίες τους από το παρόν διαδικασίας. προπτυχιακό πρόγραμμα της Σχολής, τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τεχνικές που τους βοήθησαν να μάθουν στα χρόνια των προπτυχιακών τους σπουδών, ώστε αυτές να ενταχθούν πιο δυναμικά στις νέες εκπαιδευτικές διαδικασίες (εκπαιδευτικές μέθοδοι, τεχνικές, μέθοδοι αξιολόγησης). η 2 επίσκεψη εργασίας Συνάντηση με μέλη ΔΕΠ: Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, έγιναν 28/5 - 8/6/2004 ξεχωριστές συναντήσεις με όλα τα Εργαστήρια της Σχολής, στις οποίες συμμετείχαν τα μέλη Δ.Ε.Π. του κάθε Εργαστηρίου. Συζητήθηκαν οι Σκοποί-Στόχοι- Περιεχόμενο-Μέθοδοι Διδασκαλίας των μαθημάτων ευθύνης διδασκαλίας των Εργαστηρίων, με βάση τα αντίστοιχα κείμενα που είχαν διαμορφώσει τους προηγούμενους μήνες. Από τις συζητήσεις προέκυψαν διάφορες προτάσεις, διαφορετικές για κάθε μάθημα, τις οποίες η κα Μυλωνά κατέγραψε και παρέδωσε εγγράφως σε κάθε Εργαστήριο. Οι προτάσεις αυτές αποτέλεσαν τη βάση των περαιτέρω συζητήσεων 51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56