Page 49 - epeaek_ii
P. 49
A) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΙΤΛΟΣ/ ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ 1. «Βασικές αρχές χρήσης των Η/Υ», Διάρκεια: 1 ώρα Ναι, Παράρτημα Χ. Σταματάκης, Καλύφθηκαν βασικές, γενικές γνώσεις περί 3-12/11/2003 Η/Υ, στοιχεία internet, και έγινε επίδειξη των προγραμμάτων Word, PowerPoint, καθώς και αποστολής και λήψης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 2. «Προχωρημένο σεμινάριο Η/Υ», Διάρκεια: 2 ώρες Δ. Χαλαζωνίτης – Χ. Σταματάκης – Α. Επίδειξη των προγραμμάτων Word και Μπάκας, PowerPoint 14/2 – 2/3/2004 3. «Εφαρμογές και δυνατότητες της Διάρκεια: 6 ώρες Ναι, Παράρτημα πληροφορικής στην οδοντιατρική Αναπτύχθηκε ο ρόλος της πληροφορικής εκπαίδευση», στην εκπαίδευση και οι τρόποι ενσωμάτωσής Ν. Ματθαίος, της στην ιατροβιολογική εκπαίδευση, και 26 – 30/4/2004 αναφέρθηκαν συγκεκριμένες εφαρμογές και παραδείγματα. Ακόμη, έγινε επίδειξη της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης η- τάξη του ΕΚΠΑ. B) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ/ ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ 1. «Ανάπτυξη διδακτικών ενοτήτων», Διάρκεια: 6 ώρες Ναι, ιστοσελίδα «Ανάλυση της μεθόδου διδασκαλίας Καλύφθηκαν ζητήματα, όπως η μεθοδολογία Οδοντιατρικής ‘’επεξεργασία κλινικών περιστατικών’’ επιλογής του περιεχομένου ενός μαθήματος, Ε. Μυλωνά, ο καθορισμός του εκπαιδευτικού σκοπού και 27/11-4/12/2003 των εκπαιδευτικών στόχων του, η επιλογή της εκπαιδευτικής μεθόδου που θα χρησιμοποιηθεί καθώς και η επιλογή των μεθόδων αξιολόγησης των φοιτητών. Αναλύθηκαν οι ενδείξεις και οι περιορισμοί της τεχνικής «επεξεργασία κλινικών περιπτώσεων», οι διάφορες παραλλαγές της, ο τρόπος ανάπτυξης μίας «περίπτωσης» και ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητών. 49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54