Page 98 - Operative_Dentistry_GV
P. 98
100 2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μετά την καθιέρωση των εξαμήνων σπουδών όπως προβλέπονταν από τον Ν.1268/82 από το 1981 μέχρι το 1986, ακολούθησαν δύσκολα χρό- νια. Από τη μια πλευρά έντονες ήταν οι αντιπαραθέσεις των φοιτητών σχετικά με την εφαρμογή του νέου εκσυγχρονισμένου προγράμματος σπουδών. Από την άλλη, έπρεπε να αναζητηθούν οι τρόποι με τους οποί- ους το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών θα κάλυπτε ταυτόχρονα τό- σο τους φοιτητές που παρακολουθούσαν το πρόγραμμα των ετών όσο και τους φοιτητές οι οποίοι είχαν εισαχθεί στη Σχολή μετά το 1981, και ακολουθούσαν το πρόγραμμα των εξαμήνων. Από το ακαδημαϊκό έτος 1986-87, εφαρμοζόταν πλέον αποκλειστικά το πρόγραμμα των εξαμήνων και ομαλοποιήθηκε η εφαρμογή του προ- γράμματος. Η Οδοντική Χειρουργική διδασκόταν θεωρητικά και εργα- στηριακά στο 4ο και 5ο εξάμηνο, ενώ η κλινική άσκηση στο 6ο, 7ο, 8ο και 9ο εξάμηνο. Έτσι, ήταν το μόνο κλινικό μάθημα όπου η εκπαίδευση του φοιτητή άρχιζε από το 4ο εξάμηνο και η κλινική του άσκηση έληγε στο 9ο εξάμηνο σπουδών. Επιπλέον, το Εργαστήριο της Οδοντικής Χειρουργικής είχε την ευθύ- νη της διδασκαλίας στα μαθήματα της Οδοντικής Μορφολογίας & Εισα- γωγής στη Σύγκλειση, στο 2ο εξάμηνο σπουδών, και συμμετείχε και στη διδασκαλία του μαθήματος της Παθολογίας των Σκληρών Ιστών, στο 3ο εξάμηνο. Το ανωτέρω πρόγραμμα σπουδών, εκτός από πολύ μικρές αλλαγές, εφαρμόσθηκε μέχρι το 1994. Από το έτος 1994-95, υλοποιήθηκε στη Σχολή το ενιαίο ωράριο λει- τουργίας των κλινικών, με αποτέλεσμα ο φοιτητής να εργάζεται παράλ- ληλα στην κλινική, στην Οδοντική Χειρουργική, Ενδοδοντία και Περιο- δοντολογία. Έτσι, η κλινική άσκηση καλύπτετο στο 9ο και 10ο εξάμηνο σπουδών, 8:00 π.μ.-1:00 μ.μ. και στο 7ο και 8ο εξάμηνο, 1:00 μ.μ.-5:00 μ.μ. Πολύ σημαντική αλλαγή, με πόρους από το ΕΠΕΑΕΚ Ι, απετέλεσε το 1999, η δημιουργία του Εργαστηρίου Προσομοίωσης, όπου ο φοιτητής είχε πλέον τη δυνατότητα να εκπαιδευθεί προκλινικά, σε συνθήκες που προσομοίαζαν με αυτές του στόματος. Η εκπαίδευση στο Εργαστήριο Προσομοίωσης, συνοδεύθηκε και από τη δημιουργία μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών Video, τα οποία βοήθησαν στην αρτιότερη άσκηση των φοιτητών. Μια άλλη ουσιαστική αλλαγή η οποία πραγματοποιήθηκε την ίδια χρονιά ήταν η λειτουργία της Κλινικής Συνολικής Αντιμετώπισης Ασθε- νών (Κ.Σ.Α.Α.). Στα πλαίσια της Κ.Σ.Α.Α., ο κάθε φοιτητής αντιμετώπι- ρα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙ
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103