Page 194 - epeaek_ii
P. 194
ΕΠΕΑΕΚ Ι : «Εκσυγχρονισμός προγράμματος σπουδών του Οδοντιατρικού Τμήματος» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Ε Π Ε Α Ε Κ Ι Ι Α Αναμόρφωση Προπτυχιακών Σπουδών Οδοντιατρικής π τ ρ ο υ κ ώ χ ι α Π μ ό ν α ρ σ η φ ω τ ι α ο ν τ ή ς ρ ι κ δ π ο ν Σ υ ν Ο δ ώ (2003-2008) ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΠΣ Κ Α Τ Ε Υ Θ Υ Ν Τ Η Ρ Ι Ο Ι Α Ξ Ο Ν Ε Σ Α Ν Α Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η Σ Π Π Σ Προσαρμογή στις νέες ικανότητες που προτείνονται ι από την ADEE για ν α ι κ τ ε ς π ό τ η σ τ ι ς γ ν ε ς ή έ ο π α τ α ό ι α ν ADEE γ τ η ρ π υ ο ν ο τ ε ί ν α ρ ο μ σ ο Π ρ τον Ευρωπαίο οδοντίατρο. . Ε ο δ ο τ ρ ρ ο υ ν ω τ ί α ί ο ν α π τ ο Ενεργητική μάθηση του φοιτητή > > κριτική σκέψη, , ικανότητα αυτο- - ι τ ι κ ρ ή ο Ε τ ο τ ή > > κ υ α η ι τ η ν ό ψ η ι κ α ε ρ τ η ν τ α γ έ κ σ τ ι κ σ θ ή μ ά η τ ο φ η υ μάθησης και ι δια βίου μάθησης. . μ ά θ η σ η ς κ α δ ι α β ί ο υ μ ά θ η σ η ς Εισαγωγή της τεχνολογίας της πληροφορικής στη μάθηση. . Ε ι σ α γ ω γ ή τ η ς τ ε χ ν ο λ ο γ ί α ς τ η ς π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς σ τ η μ ά θ η σ η Μεγάλο μέρος της εκπαίδευσης του φοιτητή να πραγματοποιείται ι σε ε π ο ι τ η π τ ή λ ε κ μ ά π ρ γ α τ η ς ε γ ν τ ο ς α μ α ο ς ί δ τ ο ι ε ί τ α έ ρ σ Μ σ η ε υ υ φ ο α ο ρεαλιστικό κλινικό περιβάλλον ή σε περιβάλλον κλινικής προσομοίωσης. . ό ς ο ί ω ι κ σ λ η ε α ο λ ρ π ρ ς ι ν ή μ σ κ ο π ά ε ε ρ ι σ ι β ε ρ σ τ ι κ λ λ ο ή ι β ν ά κ ό ν ι ν ι κ λ ο λ π λ Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α Π Π Σ Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α Π Π Σ σκοπός – στόχοι περιεχόμενο αξιολόγηση μαθήματος μέθοδοι εκπαίδευσης αξιολόγηση μαθήματος μέθοδοι αξιολόγησης εκπαιδευτικό υλικό φοιτητών κριτήρια εκπαίδευσης 194