Page 189 - epeaek_ii
P. 189
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2005 ΤΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ 15 Υλοποίηση του ΕΠΕΑΕΚ II για αναμόρφωση του Προπτυχιακού Προγράμματος στην Οδοντιατρική Ηδη από τις αρχές της δεκαετίας του '90, Σταδιακά, μέρος του εκπαιδευτικού υλικού πολλές ανά τον κόσμο Οδοντιατρικές των μαθημάτων παρέχεται στους φοιτητές Σχολές προχώρησαν σε αναμόρφωση του σε ηλεκτρονική μορφή (εκπαιδευτική Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών πλατφόρμα η-Τάξη, ιστοσελίδα Οδο- τους, ανταποκρινόμενες στις συνεχώς ντιατρικής Σχολής, CDs κλπ.). Όλες οι μεταβαλλόμενες ανάγκες παροχής προαναφερόμενες ενέργειες οδοντιατρικής περίθαλψης και στις εξελίξεις υποστηρίχτηκαν από σύμβουλο ιατρικής των ιατροβιολογικών επιστημών και της εκπαίδευσης, που μέσα στα πλαίσια του τεχνολογίας. Έτσι, μέσω της προγράμματος βρίσκεται σε συνεχή χρηματοδότησης του προγράμματος συνεργασία με τη Σχολή. Πα την ΕΠΕΑΕΚ II «Αναμόρφωση Προπτυχιακού επιμόρφωση δε του προσωπικού σε Προγράμματος Σπουδών», δόθηκε η γενικότερα θέματα εκπαίδευσης και δυνατότητα στη Σχολή μας να προχωρήσει ειδικότερα ιατρικής εκπαίδευσης, έχουν στην υλοποίηση μέρους των αναγκαίων δοθεί, μέχρι σήμερα, από εξειδικευμένους εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων. Από τις επιστήμονες, οκτώ σεμινάρια, που πρώτες δράσεις που κρίθηκαν αναγκαίες, παρακολούθησαν το μεγαλύτερο μέρος του ήταν η εισαγωγή πέντε νέων μαθημάτων Δ.Ε.Π. επιλογής με σύγχρονο περιεχόμενο, εκ των Ήδη από το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος οποίων τα δύο σχετίζονται με την και στο παρόν, σημαντικός αριθμός Πληροφορική μαθημάτων διδάσκεται με αναμορφωμένο Παράλληλα, με την καταγραφή της πρόγραμμα, ενώ έχουν καταγραφεί και οι υπάρχουσας εκπαιδευτικής κατάστασης πρώτες απόψεις των φοιτητών επ' αυτών, των οδοντιατρικών μαθημάτων και της με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων και αξιολόγησης τους, τόσο από το διδακτικό τη διεξαγωγή ανοικτών συζητήσεων. προσωπικό όσο και από τους φοιτητές, Σήμερα, στον τελευταίο χρόνο υλοποίησης εκτιμήθηκαν αδυναμίες και επισημάνθηκαν του προγράμματος, συνεχίζεται η δυνατότητες βελτιώσεων και τρο- προσπάθεια αναμόρφωσης και από άλλα ποποιήσεων σε καθένα μάθημα, μαθήματα, σχεδιάζονται βελτιώσεις στα ξεχωριστά. Με βάση τα ανωτέρω, τα ήδη αναμορφωμένα και προχωράμε στη μαθήματα κατέγραψαν με σαφήνεια ή και διαμόρφωση κριτηρίων κλινικής επανασχέδιασαν το σκοπό - στόχους - εκπαίδευσης. διδακτικές ενότητες -τρόπους διδασκαλίας Παράλληλα εξεδόθη ο καινούργιος οδηγός και αξιολόγησης των φοιτητών. Ιδιαίτερη σπουδών του ακαδημαϊκού έτους 2005- έμφαση δόθηκε στην ενσωμάτωση 2006, που συμπεριλαμβάνει όλες τις μεθόδων εκπαίδευσης που να στηρίζονται αλλαγές του αναμορφωμένου περισσότερο στη διδασκαλία καθ' ομάδες, προγράμματος προπτυχιακών σπουδών. και που να εξασφαλίζουν την ενεργητική συμμετοχή των φοιτητών στη μάθηση τους. Καθηγητής Γ. Βουγιουκλάκης Παράλληλα, αναπτύχθηκαν πολλαπλές Πρόεδρος Τμήματος Οδοντιατρικής μορφές ενδιάμεσης-διαμορφωτικής και Επιστημονικός Υπεύθυνος ΕΠΕΑΕΚ II τελικής αξιολόγησης των φοιτητών. «Αναμόρφωση Π.Π.Σ. Οδοντιατρικής» 189
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194