Page 196 - epeaek_ii
P. 196
Δ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΠΣ Ε Σ Α Ε Σ Ι Α Π Π Σ Ι Κ Ρ Ι Π Ε Ε κριτήρια εκπαίδευσης και μέθοδοι ι αξιολόγησης φοιτητών η ι α λ ό τ ε ι ο π ξ μ κ ώ ρ ς ι τ ο κ φ η η ρ γ ή ι τ σ α σ υ ε ο δ ς θ ο η κ α α ί δ ι ν έ Ενδιάμεσες αξιολογήσεις ο Ε σ ς ή γ ε σ μ ε α ι ς ξ ι ά λ ν δ ι ο ε Χρησιμοποίηση διαφόρων μορφών ερωτήσεων ρ ν ο ό ω ί η σ ν Χ φ ε ρ φ σ ο ε ω ι μ σ ρ ρ ο π τ ή ω η μ ν ι α ώ η δ Αξιολόγηση ικανοτήτων στην εργαστηριακή άσκηση ά ρ ε κ ο γ ξ ν ι ο ή η σ ν τ ω σ γ ρ ν η τ η ό σ σ τ ή κ η α ι κ σ τ η α η ι α λ Α Αξιολόγηση κλινικών ικανοτήτων ? ? γ ό ι κ ι κ λ η τ ω ο α ν κ ν ώ Α λ ν ι ν η ι ο σ ξ τ ή Οδηγοί Σπουδών 2004-05, 2005-06, 2007-08 ν 2004-05, 2005-06, 2007-08 Ο δ η γ ο ί Σ π ο υ δ ώ Δ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΠΠΣ Σ Σ Ι Σ Π Α Ρ Π Ι Κ Π Α Ε Ι Ε Ε Ε αξιολόγηση μαθημάτων και αξιολόγηση ΠΠΣ α ξ ι ο λ ό γ η σ η μ α θ η μ ά τ ω ν κ α ι α ξ ι ο λ ό γ η σ η Π Π Σ Δημιουργία πρότυπων ερωτηματολογίων αξιολόγησης ανά εκπαιδευτική ί ω τ η τ ι κ π ι ο ς π γ ρ ν ά ω ν ε ρ ι ο ν ε κ υ ή ω ξ τ ο α μ λ α α ί α σ τ υ λ η π α Δ ο ρ γ γ η ό μ ό ι δ ε υ η δραστηριότητα ( (παραδόσεις, , σεμινάρια, , εργαστηριακή άσκηση, , κλινική α α ρ ι α σ σ σ τ α η ρ σ ό δ τ η ι α ε ρ κ κ ι ν τ η α λ ι ς ι κ γ ή ρ ι ό σ η ε μ π α ι ν κ τ η ά ή ρ δ σ ά ε ρ άσκηση) ) σ η ά η σ κ Καταγραφή άποψης των φοιτητών ( (για μαθήματα και ι ΠΠΣ) ) μέσα από φ ο ι τ η γ ι α τ ώ ν Κ φ ή α ς θ έ σ ο π ή α ψ μ η ό κ α τ α α μ α Σ ν μ γ π ά Π τ ω α Π α τ α ρ ανοικτή συζήτηση φοιτητών- -σύμβουλου εκπαίδευσης ς ή σ ύ υ τ ή ο β ι κ ο μ υ ζ ν σ η τ η φ ο π η ν υ τ ώ ι τ η ο ε κ λ ε υ σ α σ α ί δ Σ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ Σ Ω Σ Ν Ω Ι Δ Ο Δ Φ Σ Η Ν Τ Α Κ Μ Ι Μ Ο Ν Α Ε Ι Α Ε Π Ρ Ι Ρ Ανάπτυξη διδακτικών ενοτήτων Α ν ά π τ υ ξ η δ ι δ α κ τ ι κ ώ ν ε ν ο τ ή τ ω ν Ανάλυση της εκπαιδευτικής μεθόδου « «Επεξεργασία κλινικών περιστατικών» » π π π ά ε ρ ο ή Ε ι ν α η υ ε υ ε ξ ε ρ ώ ι δ ν α τ ι κ σ γ ν λ ι κ ν τ α ε θ Α σ λ ί α κ ό υ τ ι κ ς μ ι σ ώ ε κ δ τ η ς Εφαρμογές και ι δυνατότητες της πληροφορικής στην οδοντιατρική ν δ ή μ ο ν α σ ο ο ς δ α ν έ ς κ γ τ η υ τ ε ς φ ή ι κ ο α φ τ η η ς λ π τ η ο ρ Ε ρ τ ι α τ ό ι κ ρ τ ρ εκπαίδευση α ε κ σ ε υ ί δ π η Μέθοδοι ι αξιολόγησης των φοιτητών ν λ ξ ι ο ο δ τ ώ η ι τ η α ό ο φ ς ν γ Μ σ τ ω έ θ η ο Αξιολόγηση φοιτητών με ερωτήσεις κλειστού τύπου λ Α ό γ ξ ι ο σ η ε ύ π ν ω ο κ ε ρ τ ύ σ ι τ η ε ι σ τ ώ τ ο υ φ η τ ή μ ε ι ς λ ο Μέθοδος ομαδοκεντρικής εκμάθησης (team-based learning) ς (team-based learning) θ ά ο έ θ τ ρ ι κ δ ς ή δ η ο ς α μ ο μ σ Μ ο κ ε κ η ε ν Αξιολόγηση κλινικών δεξιοτήτων των φοιτητών τ ω τ ή ξ ι ο φ ο Α ε ξ ι ο ι ν η γ ι κ ν σ η τ ω λ κ ν τ ώ λ ι τ η δ ν ν ώ ό Η μέθοδος αξιολόγησης OSCE ς OSCE λ δ ο ό α ς ξ ι ο ο έ θ μ Η η γ η σ 196