Page 175 - epeaek_ii
P. 175
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΠΙ∆ΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Συντονίστρια Μαθήµατος: Αργυρώ Πολυχρονοπούλου Επίκουρη Καθηγήτρια, Εργαστήριο Προληπτικής & Κοινωνικής Οδοντιατρικής, Οδοντιατρική Σχολή Πανεπιστηµίου Αθηνών ΜΕΘΟ∆ΟΣ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ Το µάθηµα πραγµατοποιείται εξολοκλήρου µε τη µέθοδο της Οµαδοκεντρικής Εκµάθησης (team based learning). Σύµφωνα µε τη φιλοσοφία της εν λόγω µεθόδου, οι εκπαιδευόµενοι τοποθετούνται στο κέντρο της διδασκαλίας ως συγκροτηµένη λειτουργική οµάδα και όχι ως µεµονωµένα άτοµα. Ο εκπαιδευτικός κατευθύνει διακριτικά τις δραστηριότητες της τάξης µε το να συντονίζει τη σύσταση των οµάδων, την κατανοµή των εργασιών, την παροχή κάθε είδους βοήθειας προς τα µέλη των οµάδων και την ανακοίνωση των αποτελεσµάτων απόδοσής τους. Τα µέλη της οµάδας αναλαµβάνουν την διεξαγωγή όλων των φάσεων της διδασκαλίας, αξιοποιώντας το διδακτικό υλικό, κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας, υπό τη καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΜΑ∆ΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙ∆ΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ Στους συµµετέχοντες φοιτητές δόθηκε: 1 Αρχικό ερωτηµατολόγιο αξιολόγησης των προσδοκιών τους σχετικά µε το νέο τρόπο διδασκαλίας (ερωτηµατολόγιο 1-σελ. 6). 2 Ερωτηµατολόγιο αξιολόγησης της λειτουργίας τους µέσα στην οµάδα (ερωτηµατολόγιο 2-σελ. 7). 3 Τελικό ερωτηµατολόγιο αξιολόγησης διδασκαλίας (ερωτηµατολόγιο 3-σελ 8). Πλήρη ερωτηµατολόγια ελήφθησαν από 128 φοιτητές ηλικίας 19-27 ετών Παρακάτω ,παρουσιάζεται µε τη µορφή διαγραµµάτων, αριθµός ενδιαφερόντων ευρηµάτων τα οποία προέκυψαν από την αρχική ανάλυση των απαντήσεων των φοιτητών. 175
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180