Page 174 - epeaek_ii
P. 174
Αν απαντήσατε 1, 2 ή 3, αιτιολογήστε γιατί. ……………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………… 4. Πώς κρίνετε την ομάδα διδασκόντων την οποία συντονίζετε ως προς τα εξής: (σημειώστε σε κάθε τετράγωνο τον αριθμό από 1 έως 5 που επιλέγετε) 1 2 3 4 5 ελάχιστα μερικώς μέτρια αρκετά πάρα πολύ ικανοποιητική ικανοποιητική ικανοποιητική ικανοποιητική Οδ. Ακ. Κιν. Ενδο Περιο Χειρ. Προσθ. Προσθ. (α) Αριθμητική επάρκεια (β) Επιστημονική επάρκεια (γ) Εκπαιδευτική ικανότητα/μεταδοτικότητα (δ) Τήρηση ωραρίου κλινικής (ε) Συνεργατικότητα μαζί σας (στ) Συνεργατικότητα με τους φοιτητές (ζ) Συνεργατικότητα με τα άλλα μέλη της διδακτικής ομάδας 5. Ποια εκπαιδευτική μέθοδο προτείνετε για την προετοιμασία και ενίσχυση της εκπαίδευσης των φοιτητών της Κ.Σ.Α.; (βάλτε σε κύκλο μία ή περισσότερες από τις παρακάτω απαντήσεις) (α) γενικά θεωρητικά σεμινάρια σχετικά με τη συνολική αντιμετώπιση του ασθενούς (π.χ. διαμόρφωση σχεδίου θεραπείας, εξέταση ασθενούς, οικονομική διαχείριση, κ.λ.π.) (β) ανάλυση/συζήτηση μελετών περίπτωσης μέσα από την Κ.Σ.Α. (γ) εξειδικευμένα σεμινάρια (επιλέξτε ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω γνωστικά αντικείμενα)  Οδοντική Χειρουργική  Ενδοδοντία  Περιοδοντολογία  Ακίνητη Προσθετική  Κινητή Προσθετική (δ) Άλλο. Παρακαλώ διευκρινήστε …………………………………….. 6. Πώς εκτιμάτε ότι θα ήταν η πλέον λειτουργική σύνθεση της διδακτικής ομάδας (π.χ. μόνο μέλη ΔΕΠ, μόνο εξειδικευμένο άμισθο προσωπικό, γενικοί οδοντίατροι, οδοντίατροι με ειδικότητα, επίπεδο εμπειρίας, κ.λ.π.) Σας ευχαριστούμε 174
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179