Page 171 - epeaek_ii
P. 171
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Για το διδακτικό προσωπικό Ιούνιος 2005 Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης της Κλινικής Συνολικής Αντιμετώπισης (Κ.Σ.Α.) (ακαδημαϊκό έτος 2004-2005) Το ερωτηματολόγιο αυτό απευθύνεται σ’ εσάς που εκπαιδεύετε τους φοιτητές στην Κ.Σ.Α. Η αξιολόγηση που γίνεται μέσω το ερωτηματολογίου είναι πολύ σημαντική, γιατί έχει το στόχο να συγκεντρωθούν στοιχεία που θα επιτρέψουν τη βελτίωση της κλινικής άσκησης και κατ’ επέκτασιν το δύσκολο έργο σας. Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας, καθώς και για τον κόπο που θα κάνετε προκειμένου να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, το οποίο όπως βλέπετε είναι ανώνυμο. Στα πιο κάτω ερωτήματα βάλτε σε κύκλο την απάντηση που επιλέγετε: 1. Ποια είναι η γενική σας εντύπωση από τη λειτουργία της Κ.Σ.Α.; 5 4 3 2 1 πολύ καλή καλή μέτρια κακή πολύ κακή 2. Πώς κρίνετε τον τρόπο διακίνησης των φακέλων των ασθενών; 5 4 3 2 1 πολύ καλός καλός μέτριος κακός πολύ κακός 3. Πώς κρίνετε τη λειτουργία της εργαλειοδοσίας; (επάρκεια υλικών, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης) 5 4 3 2 1 πολύ καλή καλή μέτρια κακή πολύ κακή 4. Πιστεύετε ότι η εκπαίδευση στο γνωστικό σας αντικείμενο πλεονεκτεί σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα; (απαντήστε εφ’ όσον έχετε σχετική εμπειρία) 3 2 1 ναι, πολύ ναι, λίγο καθόλου 5. Προτείνετε μέχρι τρία θέματα του γνωστικού σας αντικειμένου για τα οποία πιστεύετε ότι χρειάζονται περισσότερη ενημέρωση/εκπαίδευση οι φοιτητές της Κ.Σ.Α. (α) ………………………………………………………… (β) ………………………………………………………… (γ) ………………………………………………………… 6. Ποια εκπαιδευτική μέθοδο προτείνετε για την ενίσχυση της εκπαίδευσης των φοιτητών της Κ.Σ.Α.; (βάλτε σε κύκλο μία ή περισσότερες απαντήσεις) (α) Γενικά θεωρητικά σεμινάρια σχετικά με τη συνολική αντιμετώπιση του ασθενούς (π.χ. διαμόρφωση σχεδίου θεραπείας, εξέταση ασθενούς, οικονομική διαχείριση, κ.λ.π.) (β) Ανάλυση/συζήτηση μελετών περίπτωσης μέσα από την Κ.Σ.Α. 171
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176