Page 7 - N.4115
P. 7
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 459 β) καταρτίζει και τηρεί τα μητρώα των πιστοποιημέ− ματικής κατάρτισης, τα πιστοποιητικά, οι βεβαιώσεις νων δομών, εκπαιδευτών, στελεχών δια βίου συμβου− επάρκειας και άλλοι τίτλοι που βεβαιώνουν επιτυχώς λευτικής και ελεγκτών − αξιολογητών των δομών αυτών, περατωθείσα επαγγελματική κατάρτιση, καθώς και γ) ασκεί συνεχή έλεγχο και αξιολογεί τη λειτουργία επιτυχώς περατωθείσα επαγγελματική κατάρτιση που των πιστοποιημένων δομών της μη τυπικής εκπαίδευ− μπορεί να απαιτείται συμπληρωματικά προς τους κύ− σης, περιλαμβανομένων και των φορέων παροχής συ− κλους σπουδών του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, νοδευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών και των φορέων ι) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμά− παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών επαγγελματικού των, Πολιτισμού και Αθλητισμού για την έκδοση κανονι− προσανατολισμού, στικού πλαισίου για τον καθορισμό των επαγγελματικών δ) εισηγείται την έκδοση κανονιστικού πλαισίου για δικαιωμάτων των κατόχων προσόντων που αποκτώνται τις προϋποθέσεις, τους όρους και τη διαδικασία πιστο− στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, πλην της ανώτατης ποίησης των δομών, των επαγγελματικών περιγραμμά− εκπαίδευσης, των, των προγραμμάτων της μη τυπικής εκπαίδευσης, ια) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευ− περιλαμβανομένων των φορέων παροχής συνοδευτικών μάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού για την έκδοση κα− υποστηρικτικών υπηρεσιών και των φορέων παροχής νονιστικού πλαισίου για την αναγνώριση της ισοτιμί− συμβουλευτικών υπηρεσιών επαγγελματικού προσα− ας των τίτλων που απονέμονται από καταργημένους νατολισμού, ελληνικούς φορείς επαγγελματικής εκπαίδευσης και ε) υποβάλλει προτάσεις στον Υπουργό Παιδείας και κατάρτισης, καθώς και την αναγνώριση της ισοτιμίας Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και στο Συμ− τίτλων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης βούλιο Δια Βίου Μάθησης και Σύνδεσης με την Απασχό− της αλλοδαπής, με εξαίρεση αυτών της ανώτατης εκ− ληση για τη χάραξη κατευθύνσεων, το σχεδιασμό και παίδευσης, τον προγραμματισμό μέτρων πολιτικής για τη συνεχή ιβ) εκπονεί τα πρότυπα και τα μέσα που αφορούν βελτίωση και ανάπτυξη του συστήματος πιστοποίησης την αναγνώριση και πιστοποίηση των προσόντων, ανα− των εισροών της μη τυπικής εκπαίδευσης, πτύσσει τη σχετική τεχνογνωσία και συνεργάζεται με στ) συνεργάζεται με διεθνείς ή ευρωπαϊκούς φορείς ή τους φορείς της δια βίου μάθησης, ώστε να επιτευχθεί φορείς άλλων χωρών, οι οποίοι έχουν ανάλογο σκοπό, ο σκοπός του και οι στόχοι των περιπτώσεων β΄, γ΄, εκπροσωπεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμά− δ΄, ε΄ και η΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 1 του ν. των, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε όργανα διεθνών ή 3879/2010 (Α΄163), ευρωπαϊκών οργανισμών σε ζητήματα πιστοποίησης ιγ) παρέχει πρόσβαση στις πληροφορίες και καθο− εισροών, αναγνώρισης και πιστοποίησης των προσό− δήγηση στους ενδιαφερόμενους φορείς σχετικά με τη ντων και επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβου− συσχέτιση των εθνικών προσόντων, μέσω του Εθνικού λευτικής, παρακολουθεί τις διεθνείς και τις ευρωπαϊκές Πλαισίου Προσόντων, με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προ− εξελίξεις στα ζητήματα αυτά, εκπονεί τις αναγκαίες σόντων, έρευνες, μελέτες και εμπειρογνωμοσύνες, οργανώνει ιδ) αναπτύσσει κριτήρια και πρότυπες μεθόδους αξι− σχετικές εκδηλώσεις και εισηγείται στον Υπουργό Παι− ολόγησης ανθρώπινου δυναμικού για εκπαίδευση και δείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κατάρτιση, τη διαμόρφωση της δημόσιας πολιτικής, των κανόνων ιε) αναπτύσσει την επικοινωνία και συντονίζει τη και των προγραμμάτων που αφορούν τα συστήματα δράση των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων παροχής πιστοποίησης των εισροών και εκροών της μη τυπικής υπηρεσιών συμβουλευτικής και επαγγελματικού προ− εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης, καθώς και του σανατολισμού, με σκοπό τη βελτίωση των ήδη παρε− επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής, χόμενων υπηρεσιών, μέσω της συνεχούς ενημέρωσης ζ) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευ− και ανταλλαγής πληροφοριών, μάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού την έκδοση κανο− ιστ) συνεργάζεται για θέματα της αρμοδιότητάς του νιστικού πλαισίου για τις προϋποθέσεις, τους όρους με Οργανισμούς, Κέντρα και Ινστιτούτα της ημεδαπής και τη διαδικασία πιστοποίησης των προσόντων, περι− και της αλλοδαπής προς επίτευξη των στόχων του, λαμβανομένου συστήματος εξέτασης, αξιολόγησης και κστ) εκπονεί και αναθέτει έρευνες, μελέτες και προ− επικύρωσης των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων γράμματα για την επίτευξη των σκοπών του, όσων επιθυμούν την αναγνώριση και πιστοποίηση των ιζ) σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα που εντάσ− προσόντων τους, εφαρμόζει το κανονιστικό πλαίσιο, σονται στους σκοπούς του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., είτε από τον τηρεί μητρώο των πιστοποιηθέντων και ενημερώνει το ίδιο τον Οργανισμό είτε σε συνεργασία με άλλους Ηλεκτρονικό Μητρώο Δια Βίου Μάθησης της Γενικής δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, στο πλαίσιο εθνικών, Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, ευρωπαϊκών και διακρατικών προγραμμάτων, η) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευ− ιη) μεριμνά για τη διασφάλιση της ποιότητας της δια μάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού την έκδοση κανονι− βίου μάθησης και της δια βίου ΣΥΕΠ, σε συνεργασία με στικού πλαισίου για τις προϋποθέσεις, τους όρους και τους λοιπούς αρμόδιους δημόσιους φορείς, τη διαδικασία αδειοδότησης φορέων πιστοποίησης των ιθ) διενεργεί ελεγκτικό έργο για λογαριασμό άλλων προσόντων, αδειοδοτεί τους φορείς αυτούς, ελέγχει την φορέων του δημόσιου ή του ευρύτερου δημόσιου τομέα, εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου και τηρεί μητρώο κ) σχεδιάζει, παράγει και διαχειρίζεται τις απαραίτη− των αδειοδοτηθέντων φορέων, τες βάσεις δεδομένων και τα κάθε μορφής λογισμικά θ) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμά− εργαλεία, που κρίνονται απαραίτητα για την αποτε− των, Πολιτισμού και Αθλητισμού για την έκδοση κανονι− λεσματική άσκηση των αρμοδιοτήτων του και την εκ− στικού πλαισίου για την απονομή τίτλων της μη τυπικής πλήρωση των σκοπών του, είτε από το ίδιο το νομικό εκπαίδευσης, όπως τα διπλώματα αρχικής επαγγελ− πρόσωπο είτε σε συνεργασία με άλλους δημόσιους ή
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12