Page 25 - N.4115
P. 25
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 477 ή ΙΠΔ της περιοχής αρμοδιότητάς της και οργανώνει «5. Τα νηπιαγωγεία, ανάλογα με τον αριθμό των ορ− ειδικά επιμορφωτικά προγράμματα για γονείς με παιδιά γανικών θέσεων των νηπιαγωγών, είναι μονοθέσια έως ηλικίας έως έξι (6) ετών σε συνεργασία με τις αρμόδιες και εξαθέσια. Η οργανικότητα των νηπιαγωγείων προσ− Υπηρεσίες του οικείου Δήμου. διορίζεται με βάση την αντιστοιχία νηπιαγωγού προς εε) Παρακολουθεί την εφαρμογή του εξατομικευμένου αριθμό νηπίων και η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει προγράμματος εκπαίδευσης (ΕΠΕ) για μαθητές με ει− τον ένα (1) νηπιαγωγό για κάθε είκοσι πέντε (25) νήπια δικές εκπαιδευτικές ανάγκες του σχολείου της και του και όχι λιγότερο από επτά (7). Με κοινή απόφαση των προγράμματος υποστήριξης της οικογένειάς τους και Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, για μαθητές με κατ’ οίκον διδασκαλία. Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζεται ο αριθμός των στστ) Συντονίζει και παρακολουθεί τις δράσεις κοινω− μαθητών που αντιστοιχεί σε κάθε νηπιαγωγό». νικής στήριξης του μαθητή και της οικογένειάς του και β) Στο άρθρο 12 του ν. 1566/1985 προστίθεται παρά− συνεργάζεται με τις κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου γραφος 7 ως εξής: και άλλους αρμόδιους Φορείς. «7. Για το ημερήσιο και εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας ζζ) Υποστηρίζει τις σχολικές μονάδες κατά τη μετεγ− των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα νηπιαγωγεία γραφή των μαθητών, τους τελειόφοιτους με αναπηρία, ισχύει η παράγραφος 8 του άρθρου 13 του παρόντος καθώς και τους απόφοιτους με αναπηρία. νόμου. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρη− ηη) Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση σκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζεται από το ΚΕΔΔΥ όταν συνεχίζουν, παρά την υποστήρι− το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών, κατά ανάλογο ξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή τρόπο με των δασκάλων, καθώς και οι λεπτομέρειες συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Για εφαρμογής του». την παραπομπή απαιτείται η τεκμηριωμένη εισήγηση γ) Η ισχύς της περίπτωσης α΄της παρούσας παραγρά− του συλλόγου των διδασκόντων που προβλέπεται στο φου αρχίζει από 1ης Αυγούστου 2013. Δικαίωμα μετάθε− τρίτο εδάφιο της περίπτωσης δ΄. Στην παραπεμπτική σης θεμελιώνουν και οι εκπαιδευτικοί που εισήχθησαν απόφαση βεβαιώνεται ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υπο− στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης το ακαδημα− στηρικτικές παρεμβάσεις από το σχολείο του μαθητή, ϊκό έτος 2010−2011. την ΕΔΕΑΥ και τους σχολικούς συμβούλους γενικής εκπαίδευσης και τους συμβούλους ΕΑΕ και συνοδεύεται Άρθρο 40 από έκθεση του ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ σχετικά με το Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλων «εκπαιδευτικό – ψυχολογικό προφίλ» του μαθητή και τους τομείς περαιτέρω διερεύνησης και γνωμάτευσης, Όσοι από τους υπαλλήλους που αναφέρονται στο με βάση την επεξεργασία των δεδομένων κάθε συγκε− άρθρο 13 παρ. 54 του ν. 3149/2003, δεν έχουν μέχρι σή− κριμένης περίπτωσης. Όλες οι περιπτώσεις μαθητών μερα μεταταχθεί στις οικείες Νομαρχιακές Αυτοδιοική− που φοιτούν σε σχολικές μονάδες που έχουν ενταχθεί σεις, ούτε έχουν τοποθετηθεί σε οργανικές θέσεις του σε ΣΔΕΥ, καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και και Αθλητισμού, έχουν ωστόσο υποβάλει σχετική αίτηση μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ. ένταξης κατ’ άρθρο 13 παρ. 54 περ. β΄ του νόμου αυτού, στ) Ο ψυχολόγος και ο κοινωνικός λειτουργός της τοποθετούνται αυτοδίκαια σε κενή θέση της Κεντρικής ΕΔΕΑΥ μπορούν να καλούνται στο σχολικό συμβούλιο Υπηρεσίας του Υπουργείου αυτού. Εάν δεν υπάρχουν των γενικών σχολείων του οικείου ΣΔΕΥ προκειμένου κενές θέσεις, μεταφέρονται οι θέσεις που κατέχουν και να εισηγηθούν για θέματα ένταξης μαθητών με ανα− προστίθενται ως προσωποπαγείς στις θέσεις της υπη− πηρία στο γενικό σχολείο, αντιμετώπισης κρίσεων και ρεσίας που εντάσσονται. Για το σκοπό αυτό εκδίδεται σχολικής βίας, σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής σχετική διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Παιδείας κοινότητας, κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων των και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού εντός μαθητών, καθώς και για θέματα ανάπτυξης εξωσχολικών τριών μηνών από τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου. δραστηριοτήτων ελευθέρου χρόνου στο περιβάλλον του Αποδοχές που δεν καταβλήθηκαν για τους υπαλλήλους σχολείου και κοινωνικής υποστήριξης των μαθητών και αυτούς δεν αναζητούνται. των οικογενειών τους. Άρθρο 41 ζ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευ− Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α») μάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζονται οι αρ− μοδιότητες των ΕΔΕΑΥ και εγκρίνεται ο κανονισμός Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 6α του άρθρου 18 λειτουργίας τους που συντάσσεται από τη Διεύθυνση του ν. 2947/2001 (Α΄ 228) τροποποιείται ως εξής: Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευ− «Η τακτική Επιτροπή Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία μάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού στο οποίο ρυθμίζο− (ΕΘΝ.Ο.Α.), η οποία λειτουργεί στην Εθνική Ολυμπια− νται και τα ζητήματα νόμιμης σύνθεσης, διαδικασίας κή Επιτροπή (Ε.Ο.Ε) καθίσταται ίδιο νομικό πρόσωπο σύγκλησης, τρόπου συνεδριάσεων και λήψης αποφά− ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνική Ολυμπιακή σεων. Οι ΕΔΕΑΥ λειτουργούν μόνο μετά την έκδοση Ακαδημία» («ΕΘΝ.Ο.Α».) και έδρα το Δήμο Χαλανδρίου». Κανονισμού Λειτουργίας τους και την πλήρη στελέχωσή Άρθρο 42 τους σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) που κυρώθηκε με το ν. 4974/2012 Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης (Α΄88). Με όμοια απόφαση εξειδικεύεται η διάρθρωση και της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση η λειτουργία των Κέντρων Υποστήριξης ΕΑΕ». 1. Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του 5. α) Τα τρία πρώτα εδάφια της παραγράφου 5 του άρ− ν. 4009/2011 (Α΄195) προστίθενται τα εξής εδάφια: θρου 3 του ν. 1566/1985 (Α΄167) αντικαθίστανται ως εξής: «Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, το Συμ−