Page 24 - N.4115
P. 24
476 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) του ν. 4038/2012 (Α΄140), καταργούνται. Για τις γενικές οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση προϋποθέσεις των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών της του διευθυντή του Κέντρου Υποστήριξης ΕΑΕ της ΣΔΕΥ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισχύει στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα, και αποτελείται το άρθρο 8 του π.δ. 50/1996 (Α΄45), όπως αντικαταστά− από τα ακόλουθα μέλη: θηκε με το άρθρο 7 του π.δ. 100/1997 (Α΄94). αα) το διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως προέδρου, γ) Ειδικά οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν στην πρω− με αναπληρωτή του το νόμιμο αναπληρωτή του στα τοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση από 20.5.2010 καθήκοντά του ως διευθυντή, έως και 31.12.2010 δικαιούνται τα μόρια μετάθεσης που ββ) έναν (1) εκπαιδευτικό της προσχολικής ή της πρω− προβλέπονται στο τρίτο εδάφιο της παρ.12 του άρθρου τοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προβλέ− 9 του ν. 3848/2010, που καταργείται με το πρώτο εδάφιο πεται στο άρθρο 21 του ν. 3699/2008 που υπηρετεί σε της περίπτωσης β΄της παρούσης παραγράφου, για το ΤΕ ή στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση ή στο χρονικό διάστημα έως και 31.8.2013, εφόσον υπηρετή− Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ στο οποίο εντάσ− σουν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2012 – σεται η σχολική μονάδα, ή αντίστοιχων κλάδων ΕΑΕ 2013, αδιαλείπτως, σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προβλέπονται στο άρθρο 19 παρ. 1 του ν. 3699/2008, που διορίστηκαν ή μετακινηθούν σε άλλη περιοχή για γγ) έναν (1) ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 που υπηρε− άσκηση εκπαιδευτικού ή διοικητικού έργου αναγκαστικά τεί στο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ στο οποίο για το συμφέρον της υπηρεσίας χωρίς τη θέλησή τους. εντάσσεται η σχολική μονάδα και δ) Αποκλειστικά και μόνο για τις μεταθέσεις του 2013 δδ) έναν (1) κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30 οι σχετικές αιτήσεις των εκπαιδευτικών υποβάλλονται που υπηρετεί στο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ το αργότερο έως και 31.1.2013. στο οποίο εντάσσεται η σχολική μονάδα, με τους ανα− 3. Στις περιπτώσεις που τα μίσθια δεν έχουν αποδοθεί πληρωτές τους. στους εκμισθωτές, η ισχύς των μισθώσεων για τη στέ− δ) Στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ ο πρόεδρός της συμ− γαση και λειτουργία των αποκεντρωμένων υπηρεσιών μετέχει χωρίς δικαίωμα ψήφου για τη λήψη απόφασης που καταργήθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 32 του κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της περίπτωσης ν. 4027/ 2011 (Α΄199) παρατείνεται από το χρόνο λύσης ε΄ της παρούσης. Στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ καλεί− τους, που προβλέπεται στην παράγραφο 5 του ίδιου ται και ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τμήματος στο άρθρου, το αργότερο έως και την 31η Ιουλίου 2013 οπότε οποίο φοιτά ο μαθητής που έχει ανάγκη υποστήριξης. Η και λύονται αυτοδικαίως. Οι μισθώσεις επιτρέπεται να ΕΔΕΑΥ, πριν τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης, μπορεί παραταθούν περαιτέρω, σύμφωνα με τους όρους και τις να ζητά την τεκμηριωμένη εισήγηση του συλλόγου των προϋποθέσεις του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου διδασκόντων επί των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων και 5 του άρθρου που αναφέρεται στο προηγούμενο εδάφιο των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή που αξιολογεί− της παρούσας. ται. Σε περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητο, η ΕΔΕΑΥ, 4. α) Στο πρώτο εδάφιο του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 ανάλογα με την περίπτωση του μαθητή που έχει ανάγκη (Α΄199) η φράση «Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολό− υποστήριξης, μπορεί να καλεί, προκειμένου να διαμορ− γησης (ΕΔΕΑ)» αντικαθίσταται από τη φράση «Επιτροπή φώσει καλύτερη άποψη για την εξεταζόμενη υπόθεση, Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστή− μέλη από τις άλλες ειδικότητες ΕΕΠ που υπηρετούν στο ριξης (ΕΔΕΑΥ)». οικείο Κέντρο Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ. Γραμματέ− β) Η παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 αντικαθί− ας ορίζεται ο γραμματέας της σχολικής μονάδας και σταται ως εξής: ελλείψει αυτού εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε αυτή. «2.α) Οι ΣΜΕΑΕ αποτελούν και Κέντρα Υποστήριξης Για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ δεν ΕΑΕ μιας ενότητας σχολικών μονάδων της γενικής δη− καταβάλλεται αποζημίωση στα μέλη της. μόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, ανεξαρτήτου βαθμί− ε) Η ΕΔΕΑΥ έχει, μεταξύ άλλων, τις εξής αρμοδιότητες: δας. Οι ενότητες αποτελούν και αποκεντρωμένες αδια− αα) Διενεργεί διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση βάθμητες υπηρεσιακές μονάδες της ΕΑΕ και οι σχολικές των εμποδίων εκπαίδευσης και των ειδικών εκπαιδευ− μονάδες που τις συνθέτουν συνιστούν Σχολικό Δίκτυο τικών αναγκών. Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ). ββ) Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης δι− β) Τα ΣΔΕΥ που προβλέπονται στην περίπτωση α΄συ− δασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία νιστώνται με απόφαση του οικείου περιφερειακού δι− μάθησης ή και συμπεριφοράς σε συνεργασία με τον ευθυντή εκπαίδευσης, που δημοσιεύεται στην Εφημε− εκπαιδευτικό της τάξης στην οποία φοιτά ο μαθητής. ρίδα της Κυβερνήσεως. Κάθε ΣΔΕΥ έχει σκοπό: α) την γγ) Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντι− προώθηση της συνεργασίας, το συντονισμό του έργου μέτωπη των δυσκολιών του μαθητή μέσα στη γενική των σχολικών μονάδων και την ενδυνάμωσή τους στην σχολική τάξη του με τα μέσα και τους πόρους που είναι ανταπόκριση στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των διαθέσιμοι στο σχολείο, στο σπίτι και στην κοινότητα μαθητών τους, β) στην ένταξη και συμπερίληψη των μα− για επιπρόσθετες παρεμβάσεις και παραπέμπει μαθη− θητών με αναπηρία στο σχολείο των συνομηλίκων τους τές που χρειάζονται υποστήριξη από ειδικές δημόσιες και γ) στην υποστήριξη των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), της εξωσχολικές Υπηρεσίες. Σε περίπτωση που προκύπτουν παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και των μαθη− σαφείς ενδείξεις προβλημάτων ψυχικής υγείας ή παι− τών τους οποίους εφαρμόζεται κατ’ οίκον διδασκαλία. δικής κακοποίησης ή γονεϊκής παραμέλησης συνεργά− γ) Σε κάθε σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης ζεται με ΙΠΔ ή άλλες ιατρικές ή ψυχολογικές δημόσιες που ανήκει σε ΣΔΕΥ λειτουργεί ΕΔΕΑΥ, ως πρωτοβάθ− Υπηρεσίες της περιοχής της, με κοινωνικές Υπηρεσίες μιο όργανο για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολό− και με τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές. γηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των δδ) Διαμορφώνει προγράμματα προσχολικής πρώιμης μαθητών της, η οποία συγκροτείται με απόφαση του παρέμβασης σε συνεργασία με παιδιατρικές υπηρεσίες