Page 86 - Operative_Dentistry_GV
P. 86
88 3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο Καθηγητής Ζαχ. Μαντζαβίνος, αν και προερχόταν από το χώρο της Οδοντικής Παθολογίας και Θεραπευτικής και οι μεταπτυχιακές του σπουδές στις Η.Π.Α. ήταν στο αντικείμενο της Περιοδοντολογίας, εν- τούτοις απ’ την πρώτη ημέρα της ανάληψης της νέας του θέσης, έδωσε μια νέα αντίληψη γύρω από την εκπαίδευση αλλά και την προώθηση της έρευνας, στην Οδοντική Χειρουργική. Στην εκπαίδευση με την εργαστηριακή και κλινική άσκηση των φοι- τητών, δόθηκε μεγάλη έμφαση στις βιολογικές αρχές των αποκαταστά- σεων και στην όσο το δυνατόν συντηρητικότερη αφαίρεση υγιών οδον- τικών ιστών. Παράλληλα η εκπαίδευση των φοιτητών περιελάμβανε, για πρώτη φορά, αποκαταστάσεις με σύνθετες ρητίνες σε συνδυασμό με την τεχνική αδροποίησης της αδαμαντίνης (Εικόνες 21 και 22). Σε ό,τι αφορά στο χρόνο έναρξης της εκπαίδευσης των φοιτητών, αξί- ζει να επισημάνουμε ότι από την ανάληψη της έδρας από τον Καθηγητή Ζαχ. Μαντζα- βίνο, υπήρχε η τάση της επαφής των εκπαι- δευομένων με το αντικείμενο της Οδοντικής Χειρουργικής, όσο το δυνατό συντομότερα. Αυτό αποτυπώνεται σε όλα τα Προγράμματα Προπτυχιακών Σπουδών και από το 1974 η εκπαίδευση στην Οδοντική Χειρουργική άρ- χιζε στο 3ο έτος θεωρητικά και εργαστηρια- κά, ενώ η κλινική άσκηση στο 4ο και 5ο έτος σπουδών. Αυτό το πρόγραμμα, με πολύ μι- κρές αλλαγές, εφαρμόστηκε μέχρι το 1982, ΕΙΚΟΝA 21 Διαφήμιση ενός από τα πρώτα σκευάσματα συνθέτων ρητινών που κυκλοφόρησαν στην ελληνική αγορά στις αρχές της 10ετίας 1970. ρα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1970-σήμερα ΤΡΙ